Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1018 ggr
Opal
0

Ser inte när..

Jag tror att jag är blind och inte ser när andevärlden kontaktar mig. Visst kan jag höra lite knäppningar, dom smeker min kind eller håller på i mitt hår.  Nu undrar jag vad mera kan dom göra för att visa att dom finns hos oss??

Elisabeth-J
0

Några exempel på hur dem kan visa sin närvaro är genom kyla, en vind, beröring och dofter.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

Jag känner oftast dofter och kyla…ingen beröring alls

SoundScape
0

Känner ofta rysningar och har fått för mej att min guide visar sin närvaro på det viset. Ibland är det otroligt kraftfullt. Är det vanligt tro?

Tita
0

Dofter o kyla har jag känt förut men på senare tid har jag även kännt att någon tar i mitt hår när jag sitter i soffan i vardagsrummet .

Har även kännt att det typ vibrerar eller rör sig på en viss plats i soffan, trodde först det var katten men när katten inte var i samma rum kunde det ju inte vara han.I samma soffa har jag vid olika till fällen även hört mer eller mindre högt surr i ena örat, och sett skuggor i ögonvrån.

Undrar varför det är så mycket just i soffan , någon som vet ???

Tina-O
0

Jag känner också ofta rysningar och i bland

ett starkt tryck i huvudet,och att det pulserar i öronen.

MariaJ
0

Jag kan känna dem på många olika sätt. tex, genom en känsla, en vind, rysningar, kyla eller värme, genom att de telepatiskt kontaktar mig, genom förnimmelse eller genom att dom visar sig …och mycket mer.

Kan också visa sig genom att stänga av och sätta på tv, eller skruva upp radion, eller öppna och stänga köksluckorna. Det är ett sätt för dom att visa att de vill ha kontakt. På julen så har jag otroligt mycket aktivitet hemma, då ljusstakarna och julgranen kan tändas och släckas om och om igen, men även andra julsaker flyttas och ändras. Jag har mycket julsaker efter min morfar, och han dog vid julen.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

[Caroline92]
0

En kväll när jag låg å skulle sova och var jätteledsen så bad jag om ett Tecken att min skyddsängel var där, och då kände jag en parfymdoft, som om någon just hade sprejat med den ovanför mig nånstans. Och det är det första Tecken jag fått på att skyddsänglar finns, och det kändes jättebra, efter det kände jag mig inte lika ledsen och kunde lättare somna =)

Elisabeth-J
0

#7 Ja det är ju så det ska kännas, trygghet, lugn och kärlek =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Highness
0

Jag var med om något jätteskumt i Tisdags.

Jag stog och väntade på bussen så ser jag en geting flyga förbi mig. och problemet är att jag har sjuka fobier för getingar, jag blir så rädd så att knappt kan andas och det känns som att magen vänds ut och in på mig.  När jag gick in i bussen så satte jag mig längst bak, och vad får jag se då. Joo getingen igen som på nått sätt följt med mig in i bussen. Jag fick då panik och satte mig på ett annat säte längre fram. Så känner jag helt plötsligt "väldigt väl" Hur någon håller på med mitt hår. Jag får panik och vidröringen är såpass stark så jag får rysningar i hela nacken och det börjar darra i ansiktet på mig. Jag försöker vifta bort det som jag tror är i håret men inget är där. efter den dagen känner jag nästan hela tiden hur något tar på mitt hår. Fast inte lika starkt som det gjorde då. Om det inte var getingen som var i mitt hår den dagen, kan det då ha varit nån skyddsängel eller så?

Har tänkt på denna händelse hela veckan. Tanken på getingen skrämmde mig, men var det nått annat är jag inte lika rädd.:D

berry892
0

Jag är också jätterädd för getingar och det är min mamma också, vi är dom enda i familjen som springer iväg och försöker vifta bort dom!Räcka ut tungan

delfin1234 Aisha
0

hahaha omg jag också och jag tror det finns några ndar hos mig dom e faktiskt snälla dom har typ skyddat mig jag känner när dom typ gör nåt det kommer vind och kyla och doft av apelsin även att ingen har skalat nån men när jag känner det så bryr jag mig inte typ som om jag har känt det hela mitt liv eller nåt på bussen kände jag …när det alltid kliar på min vänstra arm betyder det nåt oväntat det var ett tag sist det kliade….coolt!