Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1050 ggr
Tettis84
0

Fundering

Tänkte skriva av mig lite  idag om en händelse som jag var med om för många år sedan, som jag tänker på dagligen.

Jag miste en av min kompis i en bilolycka.

I alla fall under natten hade vi varit ute och festat i en annan ort än vad vi brukar, vi blev hämtade av en annan kompis som skulle köra oss hem den natten. planen var att jag skulle med min kompis hem(han som dog), och sova över. som jag alltid brukade.

Men när vi var nära vägen som gick hem till mig, så fick jag en stark känsla av att jag ville hem. kanske bara ett par minuter innan mitt hem.

Så jag blev avsläppt först.

sedan kördes min kompis hem till honom.

Men det visade sig att han senare hade tagit sin egen bil. Han krockade senare den natten.

Jag har alltid tänk varför jag fick den starka känslan att jag ville hem? Vad hade hänt om jag följt med min kompis? hade jag hindrat honom från att köra?

www.theresekostresa.blogg.se

Fjäril
0

Hej Tettis84, Tack för att du delar med dig och jag beklagar din vän! Jag tror att ditt undermedveta, din intuition talade till dig. Du fick en stark känsla av att vilja gå hem istället. Om du hade valt att följa med honom hade det kanske inneburit att ni båda mist livet istället. (även om det är tragiskt för din vän/hans familj/er att han är borta idag) Du kanske inte hade hindrat honom utan följt med istället?! Inget är ditt fel, vi har egna val, lägg ingen "tankeskuld" på dig själv! Kram!

Sajtvärd på Övernaturligt

Tettis84
0

Hej

Tack för svaret.

ja det har jag oxå funderat en del på. Så jag får tacka mig att jag litade på den känslan, tack för dom varma orden..

www.theresekostresa.blogg.se