Glädjetårar
idag blev jag så överraskad så tårarna kom..ja var med mina två döttrar på vinden och ränsa grejor…då kommer mitt barbarn upp och säger..mormor du har blommor står utanför din dörr..jag rusa ner lika så mina döttrar..jo visst stod det blommor…jag öppna dessa såg då att det var från mitt barn plus en liten lite chokladask i..så rar och snällt gjort..det stod älskar dig..var meningen att dom skulle komma i morgon på morsdag..
jag älskar mina barn

Viken underbar uppskattning från dina barn Drutten!
Mors dag eller inte…Du är en varm och kärleksfull person och dina barn älskar dig och uppskattar dig för den mamma du är!
Det är du verkligen värd Drutten!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Underbara barn! :)
Visst blir man glad drutten =) jag fick faktiskt också en blomma i dag av min son och hans flickvän det var en kombinerad födelsedags/morsdags blomma blev jätteglad för det var en vit orkidè har alltid velat ha en men aldrig kommit mig för att köpa någon.
Men nu har jag en i alla fall =) nu ska jag bara kolla upp hur dom ska skötas också ;)

#3 Grattis på födelsedagen Tita! Skickar en blomma till dig.

Elisabeth

visst tita är det rart av dom..orkide…jag fick en oxå av en nära vän för cirka två år sen…ja 9 sep blir det två år…men har inte fått den att blomma om…men den är grön o fin..så den som väntar på något gott kan ju vänta hur länge som helst…kram och om du har eller ska fylla år..så ett stort grattis från mig..bättre sent eller aldrig hi hi

Jag har varit och inhandlat ett stort hjärta i vitt guld med 25 diamanter på-med tillhörande vitguldkedja.Tackar Kim av hela mitt hjärta.Där kommer han alltid att finnas.Jag ville köpa nåt fint av pengarna som blev över…..

Grattis! Tita på födelsedagen.

Tack lilla druttfia.Kramar till dig också.Imorgon känns det nog igen….

Fint galdra! jag ska berätta om en fin gest från andevärlden.
Min sons pappa i andevärlden kom en kväll och sade att jag skulle köpa en guldring till hans mamma och att den var från oss som symbol att vi alla alltid är tillsammans, han visade mig en bild av ringen. Dagen efter pratade jag med henne i telefon och frågade när hon fyller år, -igår sade hon! Hon fyllde år den dagen han visade mig ringen! Efter mycket letande på nätet och i flera butiker hittade jag ringen och hon fick den av oss i julklapp/present. Det var en otrolig glädje att få ge henne den ringen, ett minne som hon alltid kan bära med sig som symboliserar kärlek och gemenskap.
Elisabeth
Tack alla för grattulationerna =)
Ja du Drutten håll ut den kommer säkert blomma om ska du se =)
Nu ska jag börja fixa till mig ska över till en väninna i kväll kanske hinner in en liten stund till innan, men om inte får ni ha en trevlig kväll och tramsa på ordentligt nu så jag har något att skratta åt när jag kommer in och läser i morgon =)))
Kram på er !!

ha en trevlig dag och var rädd om dig..kram

#11 Önskar dig en supertrevlig kväll! Men du… vi kommer att sakna dig här!
Kram
Elisabeth

#10Det var häftigt tycker jag.tTor jag det att det värmde hennes hjärta.Ett fint budskap.
Jag kan berätta om när jag var och köpte ett hängsmycke på den tiden jag bodde i Sthlm.När jag kom hem och öppnade asken låg där en ring i botten under allt bomull eller vadd…En liten ring i tvåfärgat guld,tvinnad.Då fick jag en sån känsla av att min pappa fixat till det.Så jag kallar ringen pappas ring…Obs det var tomt på disken så den kan inte kommit med av bara farten.-Och egentligen struntar jag i förklaringar-det var pappa som fixat-det känner jag.

#14 Ja man ska alltid lita till sin egen känsla 
Elisabeth
Fin upplevelse Drutten
Själv "påminde" jag till min 16-åriga dotter att " det är Morsdag i morgon…Svaret jag fick var"Ge mig lite pengar så jag får köpa något då"…Dessa underbara barn!Blir glad om jag får kaffe på säng för det är ju ändå tanken som räknas…!