Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tipsråd
Läst 800 ggr
Nattuggla
0

Vad tror ni?

Hej! Jag vet inte riktigt vart det här inlägget skulle passa, men chansar på här.

Jag har hittat ett extrajobb där de söker 3 stycken antingen tarottydare, medium eller spådamer..

"Du arbetar fritt med dina gåvor och intution, och är lyhörd för de frågor som ställs. Du är väl insatt i det som hör den mediala världen till, och brukar kunskapen på ett etiskt och ansvarsfullt sätt "

Det jag undrar är om JAG är tillräckligt bra för att kunna söka detta jobb?! Har inte mejlat dom än, men funderar på det.. för att testa hur det går, eller är det fel?

Tack på förhand!

//Nattuggla

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

Fjäril
2

Hej Nattuggla,

Jag tycker att du ska gå på din känsla. Eftersom du tittat/hittat annonsen så intresserar detta dig och det är nog svårt för någon annan att avgöra (här, via din fråga) om du har "tillräcklig" kunskap.

Jag är en av dem som inte tycker att man (som tex medium) kan/ska avgöra vem som har mest kunskap. Allt är individuellt och du kanske har mer "känsla" inom ett område än någon annan. (dessutom är det personen du vägleder som avgör det i så fall?!)

Om de sedan söker någon specifik "kunskap" så är det dem som sitter på svaret för vem de anser vara mest "lämplig"

Jag är inte insatt i hur andra resonerar, men så här tänker jag Flört

Sök det och tro på dig själv! Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

liawilson
1

du kan få spå mig så få vi se hur pricksäker du är ;)  Jag tror absolut att du kan söka jobbet. För att vinna måste man våga ;)

*Kärlek & lycka*

AnnieLee
2

Jag har några frågor som jag behöver svar på så du kan få "träna" lite på mig om du vill :)

Nattuggla
0

Fjäril - Tack så mycket för ditt svar, ska söka och tro på mig själv GladKyss

Liawilson och AnnieLee - Jag tränar gärna på er för att se hur det går!

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

[NeferNefer]
0

Du får gärna träna på mig med! Då har du tre försökskaniner, ett litet urval men det borde kunna ge en fingervisning Skrattande

Fjäril
0

Nattuggla - ja kör på! Skrattande

Sajtvärd på Övernaturligt