Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 623 ggr
valentiino
0

En "ny" ande ...?

Hej på er!

Jag bor på en gård där jag känner av energier väldigt mycket. Det är inte mycket 'övernaturligt' som händer här, men jag känner av vissa personer.
Vi har mannen som bodde här innan oss - han är kvar för att se hur vi sköter gården och djuren. Han visar sin närhet ibland. Jag känner även av ett par från 1800-talet, som bodde här, och de vill bara väl. De ger kärlek och värme.

Men igår var jag med om någonting som fick mig att tänka efter. Jag satt med min femåriga syster ute - jag var barnvakt, och plötsligt kom en tanke till mig: "Du har ansvar för ett barn till nu". Jag tänkte inte så mycket över det hela (sådant har blivit så vanligt så jag reflekterar inte över det längre) och jag kände närhet. Att en flicka från andra sidan var med oss! Runt sex år tror jag, men det kändes så verkligt, så jag "tänkte inte på" att det var något övernaturligt. 

Plötsligt försvann hennes energi kändes det som, jag fick av en konstig anledning panik - barnet jag hade ansvar över var försvunnet! Inte förrän DÅ märkte jag att det inte var ett riktigt barn.. Men jag kände av henne lika mycket som om hon hade stått jämte mig.

Jag har bott här i åtta år, men aldrig känt närhet av ett litet barn innan. Så… kan hon ha varit en ande som är bunden till denna gård, men som jag bara inte märkt av innan, eller en ande som kommer från någon annan stans för att säga mig nåt?

Åh vad tydligt det kändes! (Lika tydligt som när jag satt hos en god vän och åt middag, och en man (en ande) stod jämte mig. Jag trodde att det var en riktig man, så jag skulle precis fråga varför han inte gick och satte sig och åt med oss… Så tydligt alltså.)

"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."

Jagmed
0

Kan vara ny ande eller du som känner av bättre just för tillfället…. Eller så kan det var så att något går igenom.. Många anledningar…