Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: alternativmedicinhälsa
Läst 605 ggr
soulwings
0

Ett bra råd

Stel i nacke och rygg,surrar som bin eller hettar i högersida, Kan

någon ge mig ett tips om vad att göra förutom att jag behöver

ge mig själv en oljemassage?Vill inte använda värktabletter.Liv

evawa
0

Gör inte som jag!!! vänta för länge med att gå iväg till någon naprapat, zonterap eller någon som kan hjälpa dig med kotorna.. Ju längre du går med värken ju fler ställen kommer det att värka…. se så iväg nu…….Flört

flymybike
0

Läste imorse om just naprapat. Det rä effektivt metod för just onda ryggar.Annars känner jag igen den känslan, eftersom har haft det samma. I mitt fall är den mentala sidan påverkat, avslapnning ger bra resultat.

kram

Perla
0

Försiktiga stretchövningar där du varsamt töjer ut muskelgrupperna i rygg och nacke medan du sakta räknar till 15, kan hjälpa. Sådan övningar brukar finnas på vårdcentralen men går säkert även att hitta på webben.

Töjningen ska kännas men inte göra ont så kom ihåg att vara försiktig och stanna och håll kvar töjningen i läget strax innan det gör ont.

(Jag utgår ifrån att du vet när du ska söka läkare för dina besvär.)

susanne.s
0

Gå till någon alternativ typ kiropraktor akupunktör zonterapeut eller naprapat. Gå inte till läkaren för då får du bara piller.

flymybike
0

det är inget fel med piller om dem hjälper. dem tar inte bort åkomman men lindrar smärtan-.

Perla
0

# 4

Det kan ju finnas läkare som gör en ordentlig undersökning och kan skriva en remiss till en sjukgymnast.. *s*

Magi-cat
0

Det allra bästa är kraniosakralterapi. Finns hos Bröderna Tranbergs i Göteborg. De är enormt duktiga.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

soulwings
0

Tack för alla goda råd!

Mår bättre, gick till hälsokosten och köpte fortodol gurkmeja och har blivit lovad massage.Liv

soulwings
0

Vad är kraniosakralterapi?