Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 1110 ggr
Soffe
0

Djurkommunikation

Hej!! Jag undrar om någon här är duktig på djurkommunikation? Jag har varit med om en del upplevelser med djur och skulle vilja få svar på vad det är som jag får till mig..

KramGlad

Agneta_w
0

Lita på att det du får är rätt,minns när jag först upptäckte jag kunde få in hästen känslor och tankar.

Jag lede en häst till hagen och blev helt plötsligt jätte sugen på äpple,kom fram till hagen så släppte jag hästen som stack iväg med en väldig fart och fram till ett äppelträd,där det ramlat ner några på marken och gluffsade i sig och jag var inte sugen längre.

AGNETA

Soffe
0

mmm..men det är så att de upplevelserna som jag har varit med om e ungefär likadana..jag ger exempel istället: En gång när jag låg o sov så drömmer jag att jag har städat min katts låda o har påsarna med allt i..jag vaknar ur den drömmen o hör att min katt är i lådan o krafsar..det undrar jag vad det betyder? En annan gång så sov jag också..får en bild av min katt att han springer fram till en leksak o tar den..då vaknar jag o hör att han leker med den leksaken..Jag har varit med om det här fler gånger o det här var ett par exempel..

Glad

Agneta_w
0

Att få kontakt med djur är undrebart tycker jag,det kan ju vara på olika sätt men spelar ingen roll bra man själv känner att det är rätt.I går var jag ut i hagen och kolla en av hästarna som såg lite hängig ut.Så jag fråga är du trött och jösses vad hon gäspa gång på gång och rulla med ögonen,todde aldrig hon skulle sluta.Så vi kom överens att hon skulle få lite extra energi i maten och idag är hon mycket piggare och gladare.

så öva på du,det är bra att kunna,kram Agneta

Soffe
0

Okej, men det e konstigt att jag får kontakt så på det sättet.. Jag har aldrig hört eller läst att man kan få kontakt så..

Agneta_w
0

Du menar att det är bra när du är i sovande stadiet,jag tror att det beror på att du är mer avslappnad då och sover lätt och då kan enklare få kontakt.

AGNETA

Soffe
0

Då har jag kontakt med djur när jag sover o då måste det ju vara så stark kontakt jag har eftersom jag vaknar av det :)

CarolineO
0

Annars är det ju så att man hör även om man sover. T.ex. drömmer man ofta att det ringer, så vaknar man också ringer det faktiskt. Då är det för att man har hört det fast att man sovit och gjort om det till en dröm.   Det bllir nästan alltid så när man hör något "i sömnen"…     Bara ett förslag

Anna-K
0

Önskar att jag hade förmågan att kunna kommunicera med djuren!(Har försökt)Tror förstås att varje djurägare kan "prata" med sitt eget husdjur,att det blir en speciell kontakt!

Anna-K
0

Ps…Ser om ett djur har en fysisk skada osv men inte kan jag då kommunicera med dom!Spännande ämne det därGlad

Soffe
0

#7 Jo det är nog så..även om man sover så kan man höra eller få till sig saker från djuren.. även från andevärlden också för jag brukar vakna när mina guider eller döda anhöriga kommunicerar med mig..