Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 368 ggr
Morsan1
0

Marilyn Monroe??

Ehh, inte är väl spökprogrammet på tv4+ så speciellt bra??

Det känns konstruerat, inte äkta.

Vad tycker ni?

zeretki
0

Jag håller helt med. Gillar inte programmet, det känns fejk. Finns andra program som varit mycket bättre och för mig äkta.

Opal
0

Jag tror inte att man kan be en speciell ande att komma. Dom kommer ju när dom vill och om dom vill.   Men det var häftigt med orben bakom tjejen.

Tita
0

Vore mer intressant om dom inte visste vem dom skulle försöka få kontakt med innan, känns fejkat på detta vis.

drutten53
0

ja detta nya pogram är väl inte så där…man slötittar på det bara…för mycket letande om person först…ja orbien var häftig…kram

Soffe
0

Jag håller med er..jag saknar ju Det Okända..Det ett av mina favoritprogram..

Glad

_sussie_
0

Jag tycker det var skit! Orbien var det enda som var intressant! Saknar som soffe det okända… kram

dilba
0

Jag har ju inte sett det där programmet…men jag såg en trailer för ett "idolliknande" program där bla Jörgen gustavsson satt i juryn och utvärderade deltagarnas mediala förmågor. Jag kommer inte ihåg vad dcet hette men det var en sorts mediumskola. Jag tyckte att hela programiden var smaklös och jag tyckte inte alls att det var värdigt Jörgen att delta i nåt sånt. Men kanske att jag ändrar uppfattning när jag ser ett helt program! Är det någon som vet vilket program jag pratar om…jag vet inte ens när det skule börja sändas eller vilken kanal det var på.Vad tycker ni om det?

EwaKristina
0

Programmet heter Mediumakademien.Jag har inte sett någon trailer ang.detta.Men vad jag förstår så sänds den serien i höst./Ewa

Bybo
0

Jag har sett en trailer…jag blev lite orolig när jag såg att de satt där som en Idoljurry…*ler*

dilba
0

ja så hette det!  jag undrar om det inte var i slutet på sista programmet av det okända som caroline giertz påade detta program och de visade en trailer…

zeretki
0

Fanns ju ett brittiskt program som var som en tävling. Jag var förvånad över hur bra det var. :) Riktigt intressanta test även om de var lite väl hårda i bedömningen. :)

dilba
0

Jag vänder mig nog mest emot att den här världen ska få förvandlas till förnedringstv! men det kan ju som sagt bli bra..man vet aldrig

galdra
0

Ja vad har Marilyn som inte vi har…..

Morsan1
0

#13 Kanske tuttar som inte kräver en rejäl BH?

galdra
0

Det vet vi inte hur hon såg ut när hon tog av sig på kvällen.HIHI.Allt kanske gick att plocka bort.Löshår,naglar,bh med gelekuddar i ….Haha Morsan…..

Morsan1
0

Så var det säkert!! Vi är dock äkta vara!

dilba
0

Hehe…eller nåt i den stilen!

drutten53
0

hej galdra..nu blev jag nyficken igen…vad var det för gelekuddar hon hade..och vad hade hon dom till  Hemlis

du mena inte gelehallon…hi hi

galdra
0

Har du inte sett bh:arna med gelekuddar i.Eller packningar stora som hus.Även i stora storlekar.Jag brukar säga att varför gör man en bh med packning i vi brukar kunna fylla dom själva-vi som drar större storlekar.Tänk dig att man får dra omkring på en skottkärra med brösten i…….Hahahaha

Nej drutten jag menade inte gelehallon.Dom ser mera ut som stora,mjuka maneter.Gapflabb…. Nu blir det tala med andarna….Hej!

drutten53
0

jaså detta..skottkärran sluta jag köra för 20 år sen…hade jag veta då att dom skulle ha detta gele till bh..då hade jag väl låtit läkaren spara mitt som dom tog bort..så jag slapp köra med skottkärran resten av mitt liv..det hade räckt till några sycken iallafall…

jag fundera oxå på dessa gelehallon..för det är ju något som min sambo gillar…ja ja kärt barn har många namn…för det jag hade var fabians inte några små söta maneter..gapflabb…det var snarare stora juvel fundera ett tag på 2 plasthinkar…och ett ok…kram

dilba
0

Jaså…druttskrutt, du tyckte oxå att skottkärran var bättre att använda i trädgården än till att dra tuttar i? Den är jädrans bra att ha när man räfsar löv tycker jag.

galdra
0

#20 Du kunde ju sålt det som blev över på Tradera hahaha.Kan gelehallon betyda tröst för medelålders män.Nåt att snutta på när livet är orättvist???Sir väs i Kalle Ankas jul mmmmmm.

dilba
0

undrar vad kilopriset hade varit? Mången var den tös som bad mig -du kunde väl ge lite till mig istället? då när jag skulle opereras…hade gärna bistått om jag kunnat.