Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1154 ggr
jola0018
0

Behöver svar!

Hej. Jag tror ju på änglar. Ungefär så som folk tror på Gud gissar jag. Jag tror eller rättare sagt väljer att tro på änglar och känner mig trygg med det. Har inte egentligen några bevis för att änglar finns, mer än att jag känt att jag har någon med mig och att jag lyckats meditira fram att en av mina änglar heter Rose, MEN…Så i torsdags så var jag väldigt väldigt villrådig gällande en mycket viktig fråga för mig. Något jag med hjärtat verkligen genuint vill ha svar på. Det genuina är också det som änglarna lyssnar till. Det som händer när din själ pratar rent. Så innan jag la mig, "pratade" jag med änglarna och BAD om att de i mina drömmar skulle ge mig ett Tecken!, kommunicera med mig på NÅGOT sätt så att jag kan få svar på mina frågor. Det är nämligen så att jag själv kände att i mina drömmar är bäst att få svar, jag drömmer tydligt och kommer bra ihåg mina drömmar. Jag är också lite rädd för att få för tydliga budskap i vardagen. Därför bad jag om drömmen, å så började jag drömma….Jag drömde att jag krashade med en bil, jag var med några kompisar. Vi hade panik och skulle springa och hämta hjälp. Jag vänder mig om och går ifrån bilen och skogen när jag plötsligt hör sång. Det är ingen vanlig sång. Det är någon form av ljus stämma blandat med något form av klockspel. Det är så lockande och så otroligt vackert att jag måste vända mig om, jag kan inte motstå. Ur skogen ser jag då två kvinnor och två män komma. De är klädda i typ: medeltidskläder liknande. De går lungt och behagligt och jag känner att jag måste följa efter dem. Mina kompisar säger nej vi måste gå vidare. Men deras sång var så lockande och trygg att jag följde efter dem till ett litet hus. Hela tiden kände jag mig lite ivägen, eller mer som att jag måste gömma mig. Vi gick in i huset och där…såg jag de fyra ställa sig i en halvcirkel i ett rum, i en stuga med mycket lågt i tak. Nästan som en stuga från medeltiden. Jag stod lite snett bakom dörren. hela tiden sjöng de och spelade. Det var så vackert och bakom dörren började det mest fantastiska ljus sken uppenbara sig. Det var inget bländade sken. Det var en mjukt varmt och guldaktigt sken. Ett så behagligt sken att jag bara var tvungen att kika fram bakom dörren. Så fort jag gjort det såg jag en gammal kvinna, lite rund, ungefär 80 år, hon var klädd som modertheresa. Men kunde i nästa stund se henne utan klut i vitt hår. Så snart jag hade kikat fram så vände hon sig direkt till mig och sa: "DIG är det jag skall prata med" hon log och gick fram till mig…Jag försökte att nästa ursäkta mig. Jag skulle ju gömma mig. Men hon var så rak med att det var mig hon skulle prata med. Sedan tog hon min hand och berättade för mig. Hon svarade på precis de frågorna som jag sökte svar på. Allt! Allt! Jag blev helt lugn i hela kroppen. Det tog inte många sekunder för henne att ge svar. Sedan vaknade jag. Fattade först inte. Efter 5 min utbrast jag för mig själv. Det var ju en ängel!!!! // Finns det NÅGON som känner till något eller har varit med om liknande???? Kram