Hemsk dröm?
Hej!
För ungefär ett år sen dog min hund, ett tag innan han gick bort så drömde jag samma dröm i en vecka, drömmen handlade om att han gick bort & ja det stämde ju..
Jag har också chinchillor, och en natt hade jag sovit över hos en kompis, & det första jag sa när jag vaknade var "Eddie är död."
(chinchillans namn) och samma sak där, en timme senare samma dag får jag ett samtal från min pappa att Eddie är död.
Har också drömt om saker innan det händer.
Vad som kommer att hända nästa dag, vad vissa personer kommer att göra. Och allt sånt jag har drömt om har ju hänt.
Nu till min fråga,
Jag haft samma dröm i ungefär en vecka nu,
och det är att min pappa dör.
Jag ser att han är ute & åker ensam i sin corvette en sommar dag & att jag senare får ett samtal om att han är död.
Hur ska jag tolka denna dröm?
Ska ja varna honom på något vis eller hur ska ja göra?
Riktigt skrämmande då min pappa betyder allt för mig & alla dom andra drömmarna har varit sanna.
Jag pratar med honom om allting, vad det än är.
Skulle bli helt förstörd om det hände honom något.
Blev ett väldigt långt inlägg, men jag hoppas att någon orkar läsa & förstå allt & också ge mig lite hjälp om hur jag ska tolka allt och vad jag ska göra.
mvh.
Jag skulle ha varnat. Vad har du att förlora på att säga till, jämfört med om du är tyst och det faktiskt händer något? 
Usch bad jobbigt för dig. :( Jag vågar inte riktigt uttala mig om hur du ska hantera just den hör situationen, men om du tycker att det är jobbigt överlag att få veta när personer och djur ska dö så skulle jg sätta mig och prata med min guide/universum/Gud (eller vad du väljer att tro på) och be om att få slippa få den sortens information OM det inte finns något du kan göra åt det.
Hej Deniise, Jag förstår att det är jobbigt för dig, men jag tänkte gällande din pappa att det också kan vara din oro som kommer fram, din oro föt att något ska hända honom - som uppdagas just i en dröm? Du kanske vet med dig att han kan köra fort, tala i mobil samtidigt osv. Att du har drömt att det händer något tycker inte jag skulle vara konstigt om du berättar "pappa jag drömde det här, du kan väl lova att du kör försiktigt" eller något i den stilen.
Sajtvärd på Övernaturligt

varna din pappa och ha lite uppsikt över honom dom närmsta dagarna, du har en bra relation med din pappa så du måste va rädd om honom, du kanske bara är rädd att förlora honom…
Tack för alla svar! :)
Jag har patat med honom & varnat honom nu, så jag hoppas han kommer ha min varning i
bakhuvudet varje gång han är ute och kör..
Kan ju som några av er säger vara att jag bara är rädd för att det ska hända honom något, lite svårt att veta bara eftersom det andra faktiskt har hänt när jag drömt om det.
Mycket mer än att varna honom kan jag ju inte göra, så man får bara hoppas på det bästa.