Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 2053 ggr
[sökerskan]
0

underjordisk stad i Amazonas?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

här ramlade jag över ett klipp med en intervju med en australiensare (låter det som) som berättar om en underjordiska stad/grottor i amazonas där en vän till honom varit i fyra år…det låter helt fantastiskt så man vet inte vad man ska tro…men sen ramlade jag över ett annat klipp om en underjordisk "stad" i Turkiet…som finns, den är otroligt stor och utbyggd med många olika plan. dom byggde dessa rum för att leva i när de måste skydda sig från invasion, där fanns skolor och till och med barer,, ventilation och vatten från källor… så vad tror ni om den här historien från Amazonas?

[sökerskan]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

lägger klippet från discovery channel om den underjordiska staden i Turkiet…den är faktiskt otrolig

Fjäril
0

Riktigt fräckt faktiskt, som en liten by/stad Glad Vem vet vad som finns under vår mark Flört

Sajtvärd på Övernaturligt

[sökerskan]
0

Ja visst var det häftigt! tänk vad skickliga de var även på den tiden…sen måste man beundra människornas uppfinningsrikedom för att skydda sig mot angripare…det var nog helt omöjligt för fienden att tränga sig in hos dem….och mat och vatten hade dom så att de klarade sig.

Fjäril
0

Ja, sådant är jätteintressant. Jag hade gärna sett det i verkligenheten.

Sajtvärd på Övernaturligt

[sökerskan]
0

#Jaa jag med!

Magi-cat
0

fantastiskt……det finns alltid så mycket mer än det som ligger i ytan….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

argentovivo
0

det kanske har något med teorien om Agharta att göra?? där kan ni läsa lite mer om den ifall har ni inte snubblat på den innan ;)

in search of shambhala väldigt intressant läsning, kan rekommendera varmt att läsa på lite mer om det ;)