Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1133 ggr
mini72
0

Undrar

Jag känner av andras mående och ibland är jag helt utslagen, har hänt vid flertal gånger att jag har gått till läkaren på grund av att jag tror att det är fel på mig bla, en gång hade jag ont åt hjärtat och kollade det ,men det va inget fel på det fullt frisk.

Nu är min fråga om någon kn svara hur man kan gå vidare med det och lära sig mer så man inte blir så på verkad eller om någon har något tips?

Mvh

mini72

Skogshumblan
0

Hej,

så spännande att du kommit så långt i din utveckling att du vill försöka få kontroll på det här.

MItt tips är att du lär dig hitta knep som gör att du inte är så öppen.

Alla har vi olika sätt och kanske du kan få fler tips i denna tråd än de få jag kan dela.

jag brukar föreställa mig att jag är en tätt försluten blomknopp som blad för blad ligger hårt packad, sen säger jag tyst i mitt huvud att jag är stängd och inte vill bli störd av andra. Får upprepas när man märker att man får in andra men efter ett tag så får man kläm nog för att slippa påminna sig hela tiden.

Andra sätt är att föreställa sig att man kliver in i en tät bubbla där ingen kan komma in. Samma sak där att säga till sig själv tyst eller högt att nu vill jag inte vara öppen.

Hoppas det var till hjälp och lycka till!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

mini72
0

Tack.

Ja jag tycker det är jätte spännande men jag skulle vilja få kontroll över det blir för mycket i mellan åt när man är så öppen skulle vilja kunna styra det själv.

Har provat att gå in i en bubbla och blomknopp, och även att man tänker sig att man byter skin fick det av ett medium för länge sedan att jag skulle göra så men inget av dom funkar tyvärr.

Som nu på efermiddagen kvällen så har jag kännt att det har varit någon i mitt hår sa inget till mina flickor att det va någon runt mig(brukar ofta vara det),

så gick min flicka förbi mig så säger hon:

wow vad kallt det drog ifrån dig…

och det va inget drag eller något runt mig

även att det kommer någon till mig jag kan känna vem det är oftast men inte vad den vill kan jag inte få fram även om jag ber denna ge mig Tecken eller att den ska lämna mig ifred så får jag det inte till att fungera.

//mini72

[Norpan88]
0

Jag brukar försöka jorda mig och sen om jag träffar på någon som tar av min energi så föreställer jag mig i en bubbla. '

Är det riktigt illa så föreställer jag mig att jag är en fön som blåser bort personens energi som kommer emot mig.Skrattande

linnease
0

Kolla mitt inlägg nr 13 i den här tråden och se om du får nån inspiration! ♥