Besökare.
Har läst flera inlägg på denna sidan och finner den väldigt intressant.
Undrar om någon här kan hjälpa mig eller ge mig tips.
Vi (sambo, jag och en liten son) hyr ett hus på landet. När sonen var några månader gammal märkte vi att han pratade med någon här hemma. Jag har hört röster, sett ljusfenomen, skepnader och känt hur det blir isande kallt bakom mig här hemma.
Vår son vaknar mycket och ibland vrålar han i sovrummet. Rädd??
Jag är starkt troende på det övernaturliga och skulle även själv vilja lära mig mer om detta.
Tacksam om någon kan och vill hjälpa mig.
Är det någon som läser detta som kan se/känna vilka det är som vi har i huset? Och vad de vill? Tacksam för svar!
Har ni ett stort gammalt skåp nånstans i huset/Garderob med dörr..?
Ja, en vindsgarderob med dörr. Och en stor gammal byrå.
vet inte har precis börjat med det här…det är nåt som skrämmer honom på nätterna…och att det har med garderoben att göra…kanske du ska ta dit ett riktigt medium
Midiumet jag pratat med skadade sig igår så det dröjer innan hon kan komma.
Jag kan ge dig den informationen jag vet, det kanske kan hjälpa dig lite.
Ett medium sa på telefon att jag har en man som bott i huset, hon kunde även se en kvinna som hade ont i armarna.
Min faster var hos ett medium som hälsade till mig utan min vetskap och sa att här finns en kvinna i 25 års åldern som dog för ca 200 år sedan och hon är inte glad.
Jag har sett ett ljusfenomen, en skinande "boll" som cirkulerade snabbt bredvid spjälsängen. I höstas "pratade" min nu ett årige son med någon som vi inte såg. Jag har hört röster på nedervåningen.
När min kompis och jag var ute på trappan såg hon genom det långsmala fönstret i ytterdörren hur en vit skepnad passerade två ggr. Jag har själv sett samma sak vid två olika tillfällen fast då var det en mörk skepnad.
Samma kompis och jag satt på golvet framför vedkaminen för ca 1-2 mån sedan då något iskallt passerade bakom mig och även hon kände det. Det blev riktigt kallt, som om någon gick förbi.
Jag vet att man inte ska säga "för mycket" när man pratar med medium men jag undrar så vad det är som pågår här!
Tack.
Det skriver att det är en man som inte gått över…han vill inte att du söker i det förflutna då han vill vara kvar…han vill bara att barnet har det bra och han är orolig för elen i det rum barnet sover i….han är rädd att det ska börja brinna
Oj! Han får visst vara kvar bara han inte skrämmer Edvin. Det där sista gör mig riktigt orolig då vi sover i samma rum. Men vad är det med garderoben? Tack för dina svar!!
Nån har blivit inlåst..som bestraffning….men som sagt ja är inget medium ..skriver bara vad jag får till mig…men kolla elen om den verkar skymt;-)
Tack för alla dina svar! Om någon annan som läser detta har ngt annat/ mer att säga uppskattar jag det.