Jag testar er
Nån som förnimmer mina oerhört starka känslor idag och orsaken till dessa?
Återkommer med svaret..
Först fick jag till mig en resa, och sedan barn.
Något med dina föräldrar/förälder
Något budskap/ en "nyhet" som gör dig uppspelt. Jag vet inte om du är jätteglad eller jätteledsen.
Barn, familj.
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag känner av barn
Nja, ingen av er har känt det rätta. Det är lite märkligt eftersom jag känner så starkt. Försök igen.
Du har fått reda på något av ett medium, något som verkligen förbryllar dig?
"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."
Där var något mörkt utanför fönstret, en skugga som av ett träd som lutade sig in.
Det är en årsdag eller liknande för någons död eller en händelse som hänt tidigare!
Medarbetare på Skolios Ifokus.
Nej, det är ingen som prickar rätt eller i närheten.
Någon har friat :)
Nej, inget frieri heller. Kom igen nu :) Känslorna är ännu starkare och påtagligare idag
Jag meddelar svaret ikväll.
Du känner starkt att ngt du funderat en tid kommner fram från ditt inre.
det finns en ide som är, det är egentligen inte en ide, men lyckokänslan kommer som sagt inifrån ditt livserfarenhet. Det är lite karmatiskt.
Det är precis som nu ska du göra detta. Nu är det dags!!
Men det som är lite hinder är den lilla osäkerheten.
Just detta är en utvecklingsfas i ditt liv.
Mvh
Svaret:
Jag har varit oerhört fruktansvärt ledsen. Jag miste mina hästar idag. En flyttade och en avlivades.
#13 Åh vad jobbigt för dig….Beklagar! Det är det värsta man kan få vara med om med djuren, när man måste lämna dem, eller de lämna oss. Jag är säker på att ni också har många goda minnen tillsammans …Kram till dig!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag beklagar, det måste vara jättejobbigt för dig! Som Magi-cat säger så har du säkert fina minnen du kan tänka på.
Sajtvärd på Övernaturligt