Vad tusan är detta?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En kompis till mig åkte iväg på ridläger med sin ponny här i veckan. När hon kom tillbaka var hon halvt ihjälskrämd. Det "spökade" i ridhuset, där de sov. Hon lyckades även filma en del av aktiviteterna, filmen finns uppe på YouTube. Blev väldigt nyfiken på vad det kunde vara för något, så om någon kan få ut någonting av filmen så skulle jag bli jätteglad. :)
(Om någon inte förstår vad det är som är så "obehagligt" med slutet så var ridhuset helt nyharvat, och plötsligt ser de hästhovar och fotspår från en människa nere i sanden, de filmar alltså precis när de framträtt.)
*putt*
Ingen som har några idéer?
Nope.
Såg inget mystiskt/läskigt med detta.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Var det i Lomma?
det kan vara att dom har klippt ihop , att dom har ridit på morgonen och filmat då och sedan filmat när det var nyharvat sen , och sedan klippt ihop det.
Det var ju någon tjej där nere? Kanske hennes spår?
hehe, väldigt mystiskt
#6 Nej, de har bara klippt ihop allt det de lyckades filma när allt hände.. Känner tjejen som filmat bra och vet att hon talade sanning. Har frågat flera på det ridlägret och det var harvat för kvällen, efter att de hade ridit klart för dagen. De hade bara lyckats filma just den kvällen också.
#7 Nej, de såg spåren dyka upp mitt framför ögonen på dem..
såg inget läskigt
men blev skit rädd för det där andra!
#11 Ja det är ju inte direkt något man SER, men däremot hör… Sedan såklart fotspåren sen då, jäkligt synd att de inte hann filma medan de framträdde. :(
Hmmm känslan jag fick när jag såg filmen är att det som beskrevs som de hörde var något normalt och hade sina naturliga förklaringar. Men endå känslan av att det är en orolig plats. En man i 40-50 års åldern. Kunde inte känna specifikt mycket. Men just det att han rör sig där och om man är känslig kan skapa en viss rädsla för man inte vet ,vilket kan göra att man uppfattar alla småljud. Och börjar fundera och skrämma upp sig själv.
Åh herre! Jag känner igen ridhuset. Är det ljungby? :O i så fall har jag ett par berättelser därifrån…
"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."
Dela med dig Valentiino!