Är det värt det?
Hej!
Jag är lite nyfiken på vad ni tycker =) Det är så att jag såg en lapp för en dag sedan att det skulle vara storseans här i Kiruna (!!) med Evans (skäms över att jag inte minns han förnamn :P) och jag är jättesugen på att gå, men jag vet inte om jag ska göra det eller inte =/ Har svårt att bestämma mig :P Ska försöka få mamma med på det! Det kostar 160 kr och jag minns inte hur länge det skulle vara.. Men vad tycker ni - ska jag gå eller inte? Vill, men samtidigt vet jag inte om jag vågar :P Förresten.. Är det billigt 160 kr eller är det dyrt?
Ha det så bra allihop!:D

Storseanser kostar mellan ca 100-150 kr och seansen brukar pågå ca 1-1,5 timme. Oftast är det sedan en fikapaus och därefter en frågestund.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har aldrig varit på storseans eller någon seans över huvud taget men tänker fara när Terry Evans kommer till Umeå. Det ska bli spännande! Hittade hans sida idag med info, tider odyl. :-) www.creativexperiences.com

Det enda jag kan säga är att jag kan förstå din oro i och med att det är första gången för dej att ev.delta i Storseans.Jag var själv orolig första gången oxå.Men Terry håller fina storseanser,där kommer du att känna dej trygg.
Och samtidigt så kan ju bara du ta beslut om huruvida du ska gå eller inte.Om du går,hör gärna av dej om dina intryck.Kram Ewa

Jag har varit på storseans med Terry Evans 4 ggr och måste säga att jag tycker han är jättebra, har själv fått mitt enda meddelande från andevärlden från honom och det stämde då i allt han sa. Har redan bokat biljett till seansen med honom i Ö-vik i maj. Så det ser jag fram emot!! Du måste själv känna om du vill gå eller inte, jag tycker i alla fall att alla seanser med honom har varit värt pengarna oavsett om jag fått meddelande eller inte, för mig är det skönt att bara få bekräftat genom ett duktigt medium att andevärlden faktiskt existerar, och han är jätteduktig på det!! Kramar!!

#0 När är det ?! :o

#5 I kategorin seanser finns en tråd som heter mässor, seanser & kurser, där kan du se datum och platser för olika seanser.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag kan inte bestämma för dig om du ska gå eller ej…men min spontana reaktion är -Gör det!!…men det är jag det och jag är så otroligt nyfiken på allt detta.
Jag ska på en storseans med Terry i oktober och jag bara längtar :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Jag var själv mycket nervös och pirrig första gången jag gick på seans. Men när jag väl satt där så lugnade jag ner mig. Sedan dess har jag gått många gånger på seanser. Jag var på Terry för nån månad sedan och han är jättebra, fick skratta mycket. En härlig upplevelse som jag aldrig kommer att glömma.

Om du går så måste du skriva o berätta hur det var, ska själv på storseans med honom 11 sept. Det är första gången som jag provar att gå på någonting sådant här, spännande…Hoppas man får något budskap, kanske inte så troligt men man hoppas ju.

#5 24 maj =)
Okej!=) Tack för alla svar!:D Jag tror nästan att jag ska gå faktiskt!:D Även om man inte får ngt meddelande eller så är det säkert jättekul!=) Självklart kan jag ju berätta hur det kändes, vad jag upplevde osv. =) Det är ju en upplevelse och en erfarenhet! Blir nog att gå dit.. Hade gärna haft med mig ngn, speciellt mamma, ifall att min moster Mona har ngt att säga.. Och jag hann ju aldrig träffa henne. Får nog bli en för tidig födelsedags present, annars blir nog mamma lite snål :P
Nu har jag bokat en biljett till mig och en till min mamma!:D Jag hade tur att hon inte hade eftermiddag då =) Känner mig jättenöjd! Lovar att berätta hur det gick sen!=)

Lycka till!!
#12 Ja, det kan nog behövas!:P Har aldrig varit på en storseans förut, men det ska bli jättespännande!
Åh, vad besviken jag är nu! Våra biljetter till Terry Evans har inte kommit än!=( Och storseansen är imorgon!!=( Jag beställde biljetterna för över 1 månad sedan ju =(

o _stjärnfallet_…hoppas du får en minnesvärd dag..tror du gjorde det rätta att gå på terry evans möte…för om man känner sig nervös o orolig för första gången..så är detta nog det bästa att gå på en storseans men flera personer…
sen tror jag det är mycket lättare att ta en egen privatsittning…
men lova berätta för oss kram