När föder jag och vad blir det?
Jag ska snart ha barn (i mars) och jag tänkte att ni kunde få öva er lite genom att gissa kön, längd, vikt och födelsedatum :)
Jag vill inte säga när jag har bf mer än Mars men jag kan säga att jag är omföderska och har en son sen tidigare :)
lycka till hehe
Jag tror det sätter igång den 19 Mars och att det blir en pojke
Spännande med en bebis till!
Sajtvärd på Övernaturligt
Son, 16 mars 3245 gram och 51,8 cm lång:)
Medarbetare på Skolios Ifokus.

Tack för era svar :) ni är ganska lika varandra i både kön och ankomst ;) återkommer givetvis med facit sen hehe :)
Lycka till med allt! ska bli kul att se hur nära eller långt ifrån man var;)
3960g
52cm
dotter
22/3
En dotter. 3460g, 53,5cm lång.Kl. 5.20 den 23/3. Det verkar som de får sticka hål för att fostervattnet skall gå och därmed skynda på födandet. Lycka till på förhand! //mvh

Tack för era gissningar :) Sticka hål på fostervattnet fick det göra sist med ;)
8 mars, en dotter. På kvinnodagen och allt! 50,3 cm, 3020 g. Grattis i förskott!
*följer tråden*

Fortsätt gärna gissa :)
Jag tror faktiskt 24 mars, 52 cm, runt 3700g… en son :)
"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."

Spännande. Det blev iaf inte den 8:e mars :/
16 mars, pojke, 51 lång o 3864
Puppan vi har nästan samma svar, tror du det ligger nått i det? ;)
Ja det gör det säkerligen 
Ska bli spännande att se! :D

Nu mina vänner så kan jag komma med resultatet. De flesta av er var mkt nära :) 23:51 den 12:e mars kom en liten pojk på 52 cm och 3462 g. Vi hade egentligen bf den 24 mars och många av er var inne på kring det datumet. Vi blev dock igångsatt pga havandeskapsförgiftning ( det visste jag inte när jag skapade tråden) men jag visste att det skulle bli en son :) Ingen hade alla rätt men många hade prickat in ngt hehe. Tack för att ni ställde upp :)
Grattis! 
Vad skönt att allt gick bra! Jag blev också igångsatt pga samma sak. Hur mår du nu efteråt?
Sajtvärd på Övernaturligt

Tack :) jag mår bra. Hade aldrig några känningar under graviditeten heller men det har börjat sjunka bt redan så :)
Grattis!! :D
Åh, grattis! :D
"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."
Grattis!! =)
åh, skulle va roligt om någon kan "se" när jag ska få :D

Tack :)