konstig drömm
i natt drömde jag att jag körde av vägen och hamnade upp och ner,men jag tog mig snabbt ut ur bilen ,men mobilen funkade ej ,så jag sprang upp till ett kafe och lånade telefon då såg jag att polisen redan var där och vände på bilen,,så då jick jag ner igen och pratade med polisen ,dom sa att bilen kommer nog att se lite bucklig ut , men det gör ju inte så mycket sa polisen ,man ska ju se att bilen är använd,,,vad betyder denna drömm….någon som kan förklara
Hej siberlina,
Jag ser det inte annat än som en vanlig dröm, men du upplever den som speciell och det är det viktigaste.
Det skulle vara att du krockar med bilen, kommer ur den, ska ringa efter hjälp men mobilen fungerar inte och sedan ser du att polisen är på plats ändå - kan det vara så att du i verkliga livet kanske kämpar, vill ställa saker till rätta men att det inte alltid uppskattas (du tror det) och att folk kanske inte ser det du gör. Alternativt att man söker svar (jobb, relationer, vänner osv) men man tycker att man står still?
Egentligen har det inte med drömmen i sig att göra (drömma kan vi göra utan att det betyder att den har ett budskap/en mening) utan det var mer en känsla jag fick på hur de kan se ut i verkliga livet. 
Sajtvärd på Övernaturligt

fjärlil ,du har helt rätt ,så känner jag att ingen ser det jag gör ,jag får bara klagomål hela tiden..
Sådant är inte roligt! Kan du inte säga ifrån eller låta bli att göra de där sakerna, just för att andra människor ska se vad du verkligen gör?
Jag tror att mycket kan sitta i vårt inre, att inte alltid vara stark i sig själv och nästan "låta" andra bete sig på ett visst sätt emot oss. Det här gör också att vi sänder ut "äh de gör inget, det är ändå alltid så här"
Börja din dag med att se framför dig hur du vill att du ska bete dig mot andra och likaså hur du vill bli behandlad av andra.
Genom ett upprepning under en tid så kommer du nå ditt inre och med det så har du vänt på det - du vänder det till det positiva. 

Fjäril , ja jag är sån som nog utstrålar att det gör inget ,jag kan ta mycket utan att jag visar att jag blir besviken.. livet går upp och ner , ihöstas så var jag chefens favvo,nu vet jag inte längre,men jag vet att jag gör ett bra jobb.
Ja men det är jättebra att du vet med dig om det. Du kanske gör för mycket och att folk tänker att du löser det ändå, att du tar på dig för mycket.
Tänk på dig själv!

Tack fjäril , kan du möjligtvis spå , för du verkar se saker som inte jag har tänkt på
Jag vägleder ibland ja (inte spår) 
Men ta det till dig nu och bestäm dig för hur du vill att det ska se ut - det är du som bestämmer!
Kram på dig!