Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1951 ggr
LinneaochSoya
0

Lek inte med andevärlden?

Jag ska fråga några frågor tänkte jag..

Jag är troende och öppen därimot har mitt psykiska mående 'förstört' det lite kan det vara så? jag har också blivit tillsagd att inte 'hålla på' så mkt förän jag mår bra/bättre då de skulle kunna förvärra saker finns det nån sanning i detta?

Dessutom va jag i sommras på en gruppsenas dit min mormor kom (det va den sjukaske upplevelsen och känslan jag varit med om btw min reaktion både psykiskt o fysikt va sjuk..) hur som helst så fick hon säga mig lite saker och sen dess har hon inte synts till hos mig uppenbart lika ofta, varför? saknar henne.. iprincip enda gången sen i sommras då jag vekligen kände henne va när jag på hennes dödsdag typ gick ut o letade fram henne tände ljus på mitt ställe på tomten som e 'hennes' ställe de va iskallt ut men jag va ute länge i bara tshit o frös inte ett skit (jag frysser gämt ;)) då va hon där o värmde mig. Mer än så har de inte varit, har hon 'lämnat' mig nu fö att hon fick genom mediet säga vad hon ville till mig?

Sista frågan då på seansen så sa även mediet till mig: 'du, lek inte med andevärlden'.. vad menade han med de`? mer exakt, inte att jag lekte Anden i glaset när jag va 12…?

hälsn =)

Denna kommentar har tagits bort.
[skymningsaga]
1

Anledningen tror jag är för att när man mår psykiskt dåligt så är man så desperat efter att må bra. Eller att söka späning eller sådant som man mår bra av utan att ta tag i sitt mående.

Är man då intresserad av "andra sidan" så kanske man tycker det är spänande och får man då till sig 1 upplevelse vill man ha 1000 till och kan då kanske bli lite desperat i sökandet att man tror ens egna tankar är andar som talar till slut. Och tankarna kanske är rätt hemska ibland om man nu mår dåligt.

En teori jag har bara.

Sen detta med att inte leka med dem på andra sidan. Man ska ha respekt. Det tycker jag, Och kräva respekt från dem också för den delen.

När jag gick i högstadiet och gymnasiet var jag i en djup deprission också. Och jag sökte. Och sökte för jag hade ju upplevt en hel del. Och det var ju så häftigt och spännande när någonting verkligen hände. Tills det hände dagligen. Då var det inte så kul längre.

Så ha ditt intresse men tänk på ditt mående först.

Denna kommentar har tagits bort.
LinneaochSoya
0

Tack för era svar =) Vill bara poäntera att jag inte 'söker' efter de på andra sidan, inte alls.. Det va bara de att jag saknar min mormor.. =( Och idag (igår nu..) va de hennes begravningsdag, jag gick faktiskt inte ut till minnesplatsen idag, vet inte varför men det kändes som att jag inte skulle de, gör de imorn ist tror jag. Tack igen! =)