Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 276 ggr
Pendlan
0

Va tacksam!

Jag är uppriktigt glad för  att Elisabeth startat det här forumet (med Ewa Kristinas hjälp) *ler*

Ibland inser man inte vad man har.

Jag e 50år å har inte haft den här möjligheten att "ventilera" å läsa om de här som jag själv funderat över hela livet. Helt plötsligt så inser man att det man trott var "hjärnspöken".. har andra oxå funderingar å erfarenheter om.  Värna om Ö.n men oxå att vi e människor med olika åsikter. Det kommer säkert bli mer "tjafs" om än de ena eller andra men sånt e livet! De e en erfarenhet de oxå.. man lär sig av ALLT… tro mig! Huvudsaken e att vi kan dela våra tankar..funderingar å åsikter… Det e STORT!!!

*kram till er alla*

drutten53
0

hej…jag kopiera din första mening..

Jag är uppriktigt glad för  att Elisabeth startat det här forumet (med Ewa Kristinas hjälp) *ler*..jag är otoligt tacksam för denna sajt oxå

lika detta du skrev…tror jag oxå på

Värna om Ö.n men oxå att vi e människor med olika åsikter. Det kommer säkert bli mer "tjafs" om än de ena eller andra men sånt e livet! De e en erfarenhet de oxå.. man lär sig av ALLT… tro mig! Huvudsaken e att vi kan dela våra tankar..funderingar å åsikter… Det e STORT!!!

hur skulle livet se ut om alla tänkte o sa samma saker…vi tycker olika..så är det bara..inget vi kan göra något till åt…kram på er

Pendlan
0

#1 Ja… livet e ju olikheter. På en de andra sättet. Om vi på en liten sajt kan acceptera att vi tycker olika… så kommer vi långt. Låt gå att de hettar till mellan varven men att vi har ju fortfarande samma intresse. Kan vi enas här… är det en bit på   vägen att hamna i samförstånd. När jag läser de jag skriver låter de jätte flummigt. Men det jag är e ute efter är olikheter..att vi får tycka vad vi vill….. utan att känna sig utanför.

Jag själv e "torsk" på Ö.n å hoppas den finns kvar  i samma anda på gott å ont! Måste ibland ta en break för jag blir beroende. Kan inte låta bli att va här.  *s*

Ger Drutten en stor kram för hon e en sån glädjespridare. Iaf för mig. *kram*

Moka
0

Känner att jag dras mer och mer till detta forum,ni verkar måna om varandra.känns bra.

zeretki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, vi har klarat oss igenom många konflikter den senaste tiden. Jag vet att både ELisabeth och Ewa jobbar så hårt för att få oss att må bra och trivas här. :)

Sen är ju andra medlemmar också så otroligt trevliga och roliga att skriva med! :D

Stora kramar till er alla!

--Freja o vovve

EwaKristina
0

Tack för era ord….det värmer.Och jag hoppas verkligen att Elisabeth tar åt sej ordentligt som gör det hårda jobbet!Men lika glada och tacksamma som ni är,är även vi att ni finns här som medlemmar och vänner.Kram Ewa