liten skuggfigur
Igår kväll när jag låg när jag låg i soffan, fick jag besök av en närvaro och jag blev helt lugn och jag tror jag vet vem det var som ¨trummade¨lite med fingrarna på mitt huvud och som stod jämte mig ett slag. snart kände jag av en ny närvaro som jag inte känner igen. Denna kom mycket närmre och började peta mig på huvud mycket mer intensivt, hårdare och ivrigare, nästan som att aha så där kan jag oxå göra. Denna energi hade ett annat ¨tempo¨ kändes ivrigt/busigt dock kände jag obehag för jag kände inte igen närvaron som sprang omkring soffan och när den rundade mitt huvud passade på och retas lite.
En liten skugga på ca 1 meter svepte snabbt förbi mig (sprang omkring).
Jag får ingen känsla på vem/ vad denna energi kan vara, men är så nyfiken.
Tankarna nu efteråt går till ett barn men det är nog bara för den lilla skuggan jag såg… men har ingen aning om vem detta i såfall kan vara, eller om det är en vuxen ändå…
Någon som kan känna av vem det är som var hos mig igår.
Jätte tacksam om någon har någon tanke att dela med sig!
MVH
Hej sökaren84,
Längden du upplevde är din egen upplevelse och känsla. Du uppfattade det så här och det är det viktiga. Det är svårt att säga vad eller vem som var där - men lyssna till din egen känsla.
Kan du ser händelsen till om det betyder något? Tittade du på tv? Hur mådde du? Vad tänkte du osv?
Kanske ville någon uppmärksamma dig på något? 
Sajtvärd på Övernaturligt