Önskar er en bra dag :)
Hej Mina favorit "trollpackor"!
Har kollat runt lite i tjafset, orkar inte ens kommentera vissa saker.
Jag vill nu bara skicka en gosig tisdagskram som ni kan värma er med i kväll när vi sitter utan Det okända och kollar på pajasen och alla kändisar, jaa jag tycker inte det är ett speciellt bra program.
Vi som roas av kafferepsövningar kanske kan få en egen "mapp" som man då kan hoppa över att titta i om man vill vara lite mer seriös och andlig. Mig kommer ni då i fortsättningen hitta i kafferepsövningsmappen.
Stoor och gosig kram från Åsa som ska till viktväktarna ikväll
Välkomna dit tramsfior! 
Ha en bra dag, Morsan! :D Skit i tramset. Det är bara jobbigt. :)
Själv är tisdag en dag för Ugly Betty och House, inget annat. :)

Min dag blir full av städning =) Jag ska städa mitt meditationsrum för i morgon kommer möblerna som jag har beställt så äntligen får jag göra klart rummet. =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Nu lämnar jag er några timmar, hoppas ni klarar er ;)
Måste skynda mig till affären, jag öppnar visst om 20 minuter 
Jäkla forum och ta tid :) Ha ha ha ha ha
Kram Å

ja men visst gillar vi kafferepen-utan dom inga kloka ord ur våra munnar.Och för dom som gillar annat egna mappar.Men fördelen har ju varit att vi är gamla och unga som samsas på en sajt.Vi delar med oss och lär av varandra.I samhället är allt så indelat idag.Ungar på dagis,handikappade i egna boenden,gamla människor för sig.Ungdomar och unga för sig,barn tittar konstigt på gamla och vice versa.Här är alla lika mycket välkomna.Vi blandar och ger och tar.Så härligt….Kram på er alla där ute……..

mmm..har nu smakat på den o den va riktigt smarrig
Kram

Ohh,jag och min karaktär,har ätit en jättebit..Smarrigt!Tack…

Här regnar det igen, jag är så trött på detta regnande så att jag spyr! Jag hoppas att ni andra har solsken! Ska nu till att dammsuga…
För min del blir det Ugly Betty och Desperate Housewifes =0) Jag kollar alltid reprisen på Tv4+

jaha…nu får jag skylla mig själv…råka somna så någon tårtbit blev det visst inte över…galdra tog ju en rejäl bit…ja ha det är hon värd…får väl vänta tills det bjuds på nästa gång…har sovit sen 15.00 tills nu…skönt var det ska ni veta..ha en trevlig kväll..framför kvällens tevepogram…kramm på er

#11 Förlåt mig jag kunde inte låta bli.Förut åt jag varken fikabröd eller godis.Sen efter Kim äter jag som en dammsugare-allt…kram på dig också lilla drutt.

småler inte behöver du säga förlåt…tänk så många kalorier jag slap att få in mig då..kan även glädja dig galdra..jag hitta några havreflan med choklad imellen o några finskapinnar i frysen så jag klarar mig idag..kram på dig vännen
tur att ni finns på kafferepet för här sitter man allena..sambon är och kastar lite pil i kväll mitt barnbarn är hos sin far…så det är bara jag o kaffekoppen plus datan…kakorna var goda..åt med glädje hi hi..sorry galdra du fick ingen kaka…

#13 Härligt-jag bjuder nästa gång…

okidoki då har jag en kaka innestående hos dig då galdra..den ska jag verkligen se fram mot….kram min vän