Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 725 ggr
susanne.s
0

Tarot och energier

Jag har under några år lagt stjärnor för mig och några vänner för att lära mig och för att testa om det funkar, om jag har förmågan. Jag har läst mig till det mesta genom Ylvas böcker. På sista tiden har jag varit mer seriös i min läggning. Jag har haft vitt ljus tänt och bett om hjälp vid lägningen osv. I förra månaden mådde min kollega inte bra utan sa rakt ut i luften …om någon kunde tala om för mig hur jag ska gå vidare med mitt liv…Jag frågade om jag fick lägga en stjärna för henne och hon sa ja. Till saken hör att jag bara till 20% vet vad som tynger henne. Jag la stjärna på kvällen och efter det första kortet så kände jag rysningar efter hela ryggraden. Jag skrev upp min och Ylvas tolkning på ett papper. När stjärnan var färdig så skrev jag rent och skulle ge dessa papper till henne dagen efter. Jag hade redan tidigt märkt att det här stämmer, det är henne det gäller. Korten är för henne!Det som hände efter var att: Jag blev otroligt slut och trött, nästan deprimerad. När hon fick papperen och läst dom föll hon i hop över bänken där hon stod och grät och sa bara …ja ja det är ju så här det är… Tack! Jag gav henne inte dåliga nyheter utan jag tyckte att alla korten hade nåt uppmuntrande att komma med så det var känslan av att det var hennes liv korten tolkat som gjorde att hon bröt samman. Finns det flera som varit med om samma sak? Hon blev faktiskt glad när hon hämtat sig lite. Hon sa att hon inte trott så mycket på tarot tidigare men nu så…

AnnaL
0

Det känner jag absolut igen! Jag slutade med att lägga tarot för andra under 5 års tid bara för att jag hade fått tre sådana där upplevelser ovanpå varandra och inte orkade med dem mer. När jag väl tog upp leken i sällskap med någon annan på femte året hände samma sak igen. Det vill säga, korten var exceptionellt tydliga, och jag kände inte personen så jag kunde inte själv "ljuga ihop" något baserat på vad jag redan visste. Jag bara läste korten rakt av, och personen svarade: "jag förstår varför du vägrade att göra det här i fem år."

susanne.s
0

Det är ingen skön känsla att bli totalt tömd på energi efteråt. Jag försökte att fånga in lite med Qi gong men…Jg kan heller inte spå någon som sitter med mig utan jag kan bara på distans så att jag kan koncentrera mig till 100. Jag är förvånad och lite chockad över att korten vet så mycket. Jag köpte leken som en kul grej nu har jag våldsam respekt för den. Jag har också märkt att när jag lagt stjärnor för att räna så har jag lagt för folk som inte har varit medvetna om det och det har bara kommit konstiga svar. När personen vetat om det har det varit på riktigt. Jag vet inte vad jag ska tro? Det är ju bara papperslappar eller?

Skönt att ni har haft liknande upplevelser.

AnnaL
0

"Jag köpte leken som en kul grej nu har jag våldsam respekt för den."

Exakt samma här. Känner också igen "det är ju bara papperslappar"… Jag är konstant skeptisk, men har lärt mig att acceptera vad taroten säger ibland, oavsett om jag tror på det eller ej :)

(gjorde jag mig förstådd där?)

susanne.s
0

Ja verkligen