Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 2256 ggr
Haruka
0

Indigobarn?

Jag har läst lite kring Indigobarn ("Indigo Child") och det jag läste tyckte jag var intressant. Men skulle gärna vilja veta mer
Glad

Jag blev förvånad när jag märkte att beskrivningen av ett Indigobarn passade in mig perfekt.
Dock vet jag inte hur mycket jag passar in på den mediala nivån. Tydligen ska man vara väldigt medial om man är ett Indigobarn.
Jag har alltid varit väldigt intresserad av det övernaturliga, och det behöver inte just vara andar utan allt som inte ingår i vår ordinära vardag.
Men just när det kommer till hur medial jag är, det vet jag inte. Om jag har varit med om något, hört något eller känt av så har jag bara tänkt att det är normalt, att alla känner så.
Därför kan jag inte säga om jag är väldigt medial.
Ett annat alternativ är att jag är "nedstängd", för även om jag är väldigt intresserad av det övernaturliga så är jag rädd för det, mest på natten. Har blivit så jobbigt att sova på senaste tiden för jag har fått upp en gammal konstig känsla som jag inte kan bestämma om det är från en dröm eller verklighet.

I alla fall, med allt detta så undrar jag om det finns ett definitivt sett att kolla om man är ett Indigobarn?
Eller hur medial man är osv. (Går det med avläsning?)
Jag skulle vilja veta mer saker om mig själv som jag inte vet, därför startar jag tråden.
Såklart, det är kanske någon som känner som jag, då är det bara att skriva ditt inlägg här med Skrattande

Skriv gärna om Stjärnbarn och Kristallbarn med, vill också veta mer om det =) Ni kanske känner någon som är det?
(Hoppas ingen tar illa upp över tråden heller, är inte meningen att kategorisera människor eller säga att andra barn är mer speciella än andra, så snälla missuppfatta inte Skäms)

annnie
0

Läs på en sida som heter Guld Kristall så får du många svar <3