Besök i bilen
Vill berätta en sak som har berört starkt idag.
Jag satt jag på verandan och njöt av solen med en kopp kaffe när jag plötsligt vänder mig mot sonens bil som står parkerad en bit därifrån. I förarsätet ser jag en gestalt som sitter där, jag tittar länge och ser att det är hans pappa (som är i andevärlden) Efter en stund åker min son iväg med bilen. Jag dammsuger i hallen och han kommer inrusandes, skiner som en sol och säger att någon var med honom i bilen. Helt plötsligt hade radion satts igång och det pratades om 2 vilda hundar på en väg, han sade att det kändes som att det var hans pappa som var med honom och varnade honom för någonting. Han hade själv listat ut budskapets innebörd och det gjorde honom så glad, lugn och trygg.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tänk vad glad man blir när man får en hälsning från andevärlden, din son behövde nog honom just i den stunden och då fanns han där.Man blir liksom tröstad när man får känslan av närvaro, det har hänt mig många gånger när jag känner saknaden av min son och önskat han fanns hos mig, då känner jag hans doft eller röklukt och då vet jag att det är han/kram

Det är fantastiskt när det händer! Förstår att din son kände sig glad o trygg (o även du)! /Kram

hej..villken skön känsla atrt ha sin kära far med sig…nu blir det sängen..vaknade tidigt i morse..sen har det varit full fart här och lång tid ute i regnet..så nu väntar min säng…ska upp tidigt i morgon..ska gå till skolan med mitt barnbarn…kram mina vänner så hörs vi…ZZZZzzzzzz

Kram drutten, sov gott o dröm härliga drömmar!

Mysigt…..