Vem.
Jag har försökt ta reda på vem det är som gör min son så rädd för att vara i sitt rum men hur jag än försöker så får jag inte reda på det.
Jag har bara sett svaga "flash" bilder i mitt inre på en mörk man men jag är inte säker på om det kan vara den personen som skrämmer Elias.
Kan någon annan se?
Jag behöver verkligen komma till sans med denne person så att Elias kan sova ordentligt i sitt rum. Har provat med det mesta och renat hela huset med Salvia men det har ju inte direkt hjälp….
Tack…
OM du har provat själv och det inte funkar, så kanske du ska ta hjälp av någon annan? Det är ju tråkigt att din son är rädd!

Har du provat med att försöka se "besöken" som någon som kommer för att se till er, och se att ni har det bra. Inte se det som "spöken".Kanske på det sättet få din son mindre rädd.
Jo det är ju en variant, jag blir ju inte rädd men det är svårt att förklara för en 2 1/2 åring att det inte är någonting att vara rädd för.
Igår så stirrade han mot taket och det är alltid samma plats, han kan verkligen inte sluta..
Han vägrar vara i sitt rum och han sover max 1-2 timmar i sin säng innan han kommer upp till oss…
Tack :O)

#3 Jag tror att det bästa är att kontakta ett medium som kan hjälpa er med det här, så att Elias kan leka och sova i sitt rum.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Sätt dig i rummet och prata högt när det verkar finnas närvaro där.
Förklara att när sonen är hemma så skall han kunna vara i sitt rum utan att vara rädd, dvs då får faktiskt vederbörande hålla sig därifrån.
Jag tror ibland att andarna inte kan skilja på våra känslor utan ser bara energi. Vad jag menar är att de inte märker om vi känner rädsla eller kärlek, för dem är båda bara energi, inte olika sorters energi.
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

Det finns ju både de som kommer från andevärlden och de som har fastnat nånstans däremellan. Jag brukar kalla de emellan för att de lever i grå zonen. Jordbundna.
Båda kan ju råka skrämmas men det är ovanligt att det är meningen…
Hemma hos dig verkar det vara jordbundna som stör er. De vill bara ha hjälp in i ljuset. Om du kan så tycker jag att du försöka hjälpa dem.
Annars kan du höra av dig så hjälper jag dig gärna. Gratis och på distans.
Kramar Anxen
Åhh..jag som har en ande efter mig från gråzonen som jag inte tycker om..skulle gärna vilja få hjälp med det..jag vet inte hur man gör för få dem gå till ljuset..