Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1069 ggr
Anaid
4

Hej alla!

Jag är så glad att jag hittat hit! Här finns så mycket kärlek och omsorg om andra att jag blir alldeles varm när jag läser i trådarna!

Jag är 35år och har två barn och en hamster som bits. Jag har en intensiv relation till min bil som håller ihop enbart tack vare min tankekraft Flört Jag tror på Gud, kärlek, ljus och kunskap.

"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."

ur Samtal med Gud

"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."
ur Samtal med Gud

Amandla
2

Härligt att du trivs här, Anaid! Det är ju tack vare våra trevliga medlemmar som det blir ett bra forum Flört

Fjäril
2

Tack själv och välkommen hit till oss :) Det finns många fina, goa och engagerade personer här inne som gärna delar med sina av sina erfarenheter.

Sajtvärd på Övernaturligt

[skymningsaga]
3

Haha tack själv.

Du verkar vara riktigt rolig. Jag skrattade då när jag läste ditt inlägg. En hamster som bits haha. Du är så välkommen till oss ska du veta.Glad

Anaid
0

Tackar tackar! Glad

ur Samtal med Gud

[sagalina123]
0

Hahaha vilket härligt inlägg! :D

[trewq]
0

Aww, jag hade en liten hamster..flera..men en gillade att bitas när jag var liten grabb.

Välkommen, fast jag är också rätt ny här!

[mossquinnan]
0

varmt välkommer ska du känna dig :-)))

Anaid
0

Tack för skratten och välkomnandet! Det värmer Glad

ur Samtal med Gud

[Norpan88]
0

Välkommen :))