behöver pepp=(
ååh nu behöver jag all pepp o tipps jag kan få.. har fastnat helt..
började för flera år sedan att utveckla min medialitet, med lite uppehåll titt som tätt, men nu dom sista månaderna har jag sattsat fullt ut.. tycker det har gått bra!!
jag känner hur jag har växt som person och finner sån glädje i det mediala!
men så åkte jag på influensan för tre veckor sedan… och hämtar mig inte??
jag är helt låst.. speciellt i hjärtchackrat?? va på en kurs igår..och prestera sååå dåligt.. vilket gjorde att jag tappa självförtroendet HELT!!
går runt i ett stort depp just nu o finner ingen energi alls till att vända=(
nån som varit i liknande situation?? hur gjorde ni för att vända det??
kram
Hej binebums,
Nu går jag inga kurser (om du menar i andligt syfte) men jag känner igen mig och tror att många gör det.
Är vi lite "nere" av andra orsaker (kan vara pga stress och just sjukdomar) så blir det lätt så att vi inte känner motivationen, eller snarare - vi tror inte att vi kan.
Jag tror alldeles säkert att du "bara" är i en personlig "svacka" (just för att du är förkyld) men att du tar dig ur detta stark.
Jag vet också när jag hamnar i de där "dipparna" att jag kommer ur det med nya insikter och starkare än någonsin
(ungefär som att vi fylls på med nya kunskaper undertiden)
En stor kram och en extra tanke till att förkylningen ska släppa snart!

Sajtvärd på Övernaturligt
Tack fina fjäril <3
Exakt så känns det.. att man tappat tron på sig själv!
men då ska jag hålla tummarna på att det snart vänder! o försöka hålla mig ifrån att bli så frustrerad haha!
kram
Ja gör det. Frustration sätter också stopp, man vill och undrar för mycket.
Lita på dig själv och be dina vägledare att hjälpa dig i situationen.
Gällande ditt hjärtchakra så säger det lite om att du kanske inte kan ta emot "kärlek" eller beröm gällande dig själv just nu (här kommer också tron på sig själv in)
Ett enkelt sätt att balansera hjärtchakrat (förutom en "vanlig balansering") det är att du visualiserar dig själv (se dig själv) och hur du fylls av en grön färg. Sänd ut positiva tankar om dig själv och säg "Jag är värd all kärlek. Jag kan både ge och ta emot kärlek av andra"
vad lustigt att du skiver just detta!!
var en tjej igår på kursen som tränade på mig.. och hon fick fram färgen grön och sen påpekade hon just det här med att jag skulle lära mig att älska mig själv.. men så shasade hon enna bort det?? men jag funderade ändå över det när jag kom hem?.. och så skriver du detta!!?
måste nästan skriva till henne direkt o ge henne beröm=)
och ska verkligen utföra denna övning!! tack så hemskt mycket=)
Ja det kan ju vara roligt för henne att en person till känt samma sak :) Just hjärtchakrat står till viss del för kärlek till sig själv. Bestäm dig också för att imorgon är jag starkare än idag. Kram!