spöken vid midnatt
nu har det hänt. IGEN! dessa jävla spöken som måste vara i mitt rum när jag ska sova!
det som har hänt innan har varit röster, stått vid min säng, stänga fönster och dörrar men för typ ett år sedan så slängde någon min stol genom rummet…
det här gången var det mindre, men vid skrivbordet som vanligt.
jag laddar min mobil i datorn ganska ofta, det brukar ligga på skrivbordet. precis när jag hade sagt på lugn musik och skulle sova hör jag min stol knarra och en duns. när jag kollar så har laddaren "snott in sig" i stolen, stolen har snurrats på ett halvt varv och flyttat sig närmare mobilen som nu ligger på golvet…
är det någon mer som har det lika jobbigt som mig här??
tack gode gud så lyssnar dem när jag be dem gå ;)
Du skulle kanske ta reda på vem det är och vad vederbörande vill för att få det lugnt, tänker jag. Uppenbarligen är det någon som vill ha din uppmärksamhet av någon anledning.
#1 vet du någon i närheten av västerås??^^
Nops, men googla på medium och västerås så lär du väl hitta någon. Kolla med närliggande städer också, för ofta är de redo att åka en bit också. Men det kostar ju att få hem medium, och inte alltid att de svarar på mail heller… Men ge inte upp!
Den första jag fick upp vid snabb sökning var en kvinna vid namn Eeva-Kaarina Ahlström med en hemsida som heter Regndroppen. Hon verkar i alla fall hålla en del kurser i västerås, så hon bor kanske där.