Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 6703 ggr
evaste60
0

Skrämmande upplevelse!

Detta hände i november 2010, när jag och min familj var i Egypten på semester.

Vi hade gått och lagt oss för natten. Jag vaknade efter ett tag och vände mig om i sängen. Helt plötsligt ser jag 6-7 män stå efter långsidan av min säng, klädd i likadana röda kaftaner. Jag ser inga ansikten bara svarta huvuden…. jag blir livrädd och säger tyst för mig själv:

- Men, vad är detta? Min blick drar sig neråt längs sängen och vid sängens fotända står 3-4 män i svarta kaftaner.

Då kan jag lova att jag blev fruktansvärt rädd, vänder mig om och kryper närmare min man och vågar inte slå upp ögonen igen!

Jag har funderat mycket över detta, har aldrig tidigare i mitt liv sett nåt liknande!

Finns det någon här som kan tyda detta för mig!

Tack på förhand!

Eva

Mirjami-78
0

Jag vet inte vad det har varit du såg, men kan tänka mig att de kan ha varit någon från andevärlden om du var vaken. Kan ha varit platsbundna andar vilket betyder att de finns kvar på de stället.

Kanske kan de ha hänt något på de stället tidigare och därför kommer dessa andar tillbaka igen.

Kan förstå att du  blev rädd!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Eriadn
0

är du säker på att det inte var människor som tagits sig in?

Merlin-pappa
0

#1#

Låter troligt.

Jag har läst att liknande saker händer i Alfred Hitchcocks hus i Los Angeles. Temat är mycket lik det som hände i rummet i Egypten.

Stämmer det, så är de platsbundna ….. Där skulle jag inte sova frivilligt.

evaste60
0

#3 Måste kolla upp det där med Alfred Hitchcocks hus i Los Angeles…

Jag har funderat mycket kring händelsen, undrat varför de stod där uppradade bredvid varann, helt stilla, alla lika långa… Jag kan säga att jag kände mig verkligen iakttagen!

Jag såg inga detaljer i klädseln, inga ansikten.. bara svarta huvuden och mörkröda och på några av dem, svarta kaftaner.

Jag kände mig helt chockad efteråt och hade svårt att somna om! Hoppas jag slipper se nåt liknande i framtiden, för jag blev så otroligt rädd…eller ska man vara glad, att man fått vara med om en sån händelse?

/Eva

Merlin-pappa
0

#4# Det var Silvia Browne som har skriv om Hitchcocks hus ….

evaste60
0

Ska se om det går att googla om det…Tack för upplysningen!

/Eva

Denna kommentar har tagits bort.
evaste60
0

Puffar lite….

[marion69]
0

Har ni någon länk till vad sylvia browne sagt om hitchcocks hus?

evaste60
0

Det här inlägget var ett tag sen jag skrev, vill gärna ha fler kommentarer, tankar från er om detta. Jag funderar periodvis mycket kring denna upplevelse…Jag har kollat upp lite på Internet om färgers betydelse, egyptisk klädsel, men jag vet inte om jag blivit så mycket klokare av det…Obestämd

Tack på förhand!

Eva