Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 651 ggr
Rumblebee
0

En syn

Japp, igår strax innan 21:00 så fick jag typ en ja, syn kanske man kan kalla det. Aldrig haft sådant förut, i alla fall som jag inte kan komma ihåg, jag har haft vaga känslor av saker, men aldrig en syn. Känner bara att jag vill dela med mig det här till någon Tungan ute

Synen kom när jag satt och spelade ett online spel. I ett område i spelet så finns den en chans att en ovanlig drake kan dyka upp, dödar man den, så får man en likadan drake att kunna flyga på. Draken är lika ovanlig som den är eftertraktad. Och det är ju först till kvarn som gäller, missar man sitt tillfälle så kan man få vänta allt från en dag till en vecka eller mer innan den dyker upp igen.
Jag är ju en av dom som är ute efter att få tag i den här draken, så jag flög runt i alla de områden som den kan dyka upp i, vilket tar ca 4 minuter för mig.
När jag var på ett ställe där den kan dyka upp, så fick jag min syn, som bara varade en halv sekund i princip, och bilden jag hann se, var draken som dök upp på platsen jag befann mig på. Blev lite förvånad så jag stannade kvar i ca 5minuter tills klockan blev 9, sedan begav jag mig av för att kolla på de andra tre platserna där draken kan dyka upp. När jag kommer tilbaka till platsen där jag fick min syn, så vad får jag inte se, jo ''min'' drake som blivit dödad av någon annan Förvånad Tänk om jag bara hade stannat kvar där så hade jag ju fått den och sluppit spendera tid till att leta efter den *skratt*.

Tänk hur lätt det är att inte följa sin magkänsla och allt sådant och missar något.

Nåja, tycker det var riktigt kul att jag fick en syn om något som vissade sig stämma, och hoppas att jag får fler sådana Skrattande