är det någon....
Är det någon som brukar titta på mediumet i tv4+?Beyond tror jag han heter…
tycker att det är så intressant

Är det det programmet som är på eftermiddan? Mannen som talar med andar? Men han heter inte Beyond, visst heter han väl James någonting som jag inte kommer ihåg. Tror att det finns en diskussion här någon stans om detta
Ikväll är det Mannen som talar med hundar och det är också ett intressant program.

Nej den här brukar va på nätterna hihi…..Mannen som pratar med hundar äe ju kanon den med

Jaha, nej då har jag inte sett det för på natten så sover jag 
Mannen som kan tala med andar är ett kanonbra program.

hej paris1 jag läste ditt inlägg..han du menar som går på natten är samma man som går på eftermiddagarna på tv4+…mannen som talar med andra..hettar pogrammet….james Van Praagh…vardagar går pogrammet 16.20 omkring detta klockslag…på lördag o söndagnätter går det tre pogramm på raken..och jag tror det är repriser som går under dagarna…men missa det idag…men kollar ofta på det..kram mycket bra pogram

Tack för info…brukar ha svårt att somna så jag blir alltid sittande på natten å då tar ja la ej in all info.Jag tycker han är jätteduktig

James Van Praagh har skrivit en jättebra bok som på svenska heter "tala med himlen" kan jag varmt rekomendera!
Kram på er!
Rekomenderar även boken Himlen på jorden av James van Praag… väldigt lättläst! Filmen Talking to heaven är oxå bra.

Tack för tipset.
Har beställt just nu på bokus en bok av James van Praag, Himlen på jorden som är på svenska och verkar bra, väntar nu med spänning på den.