VAD BETYDER DET?
Hej alla! Imorse när jag låg o mediterade så hände följande:
Allt i mitt synfält blev intensivt men mjukt orange/rött/gult i olika nyanser, jag åkte sakta framåt på en ASFALTERAD landsväg tom dom vita sträcken i mitten fanns med, kolla omkring men såg inget på sidorna bara detta orangerödgula var liksom dimma, färdades där ett bra tag, inget mer hände? Vad i hela friden betyder detta? Någon som har förslag??
Kram på er!
//Sussie

Uffa vad läskigt :S vet dock inget om sånt :S
TRor inte det var något läskigt. Du gjorde nog bara en liten mental resa.. Färgen kanske var energier av nåt slag?

Näe, var inget läskigt alls, kände mig jättelugn o nyfiken, lite konfunderad över att jag inte såg något annat än den här "landsvägen" gick sakta framåt, den svängde, gick upp o nerför backar, höll på en bra stund…

Kanske du behövde fylla på dina nedre chakran
Sen symboliserar ju färgerna olika saker.

Varit inne på det jag med
ett tag hade jag så högtravade tankar så att det kanske var LIVETS VÄG jag såg..men vet inte? Balanserade upp mina chackran ett tag efter meditationen, har nu fått andra "bilder" men inte denna…blev bara så läskigt stabil o lugn efter just denna Meditation, var urstark!!(o är fortfarande) Vad kan det röda/orange/gula stå för då? Var inga gränser mellan färgerna utan ton i ton, på vissa ställen skarpa på andra ställen mer diffusa dessutom TROR jag att det fanns en hel del silver med?? KRAAM

Jag skulle nog vilja tolka det som att du ska ta fram din kreativitet och gå vidare framåt. Förverkliga det du vill göra. Stärka dig själv, tro på dig själv, du har kraften och kapaciteten. Var inte rädd för att ryta ifrån där det behövs!
Nåt sånt kanske?

Du låter så klok tjejen
den förklaringen köper jag rakt av!
Tack!!
Kram Sussie