Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 331 ggr
zeretki
0

OT namnbyte!

Tjena! Tänkte bara tala om att jag bytt alias pga att det finns andra som har liknande nicknamn och det blir förvirring.

MEN ni kan fortfarande kalla mig Freja när vi pratar. Det är bara i profilen som det förändras. Jag kommer att försöka signera inläggen som Freja iallafall. :)

EwaKristina
0

Och jag kommer att ändra från Bounty till Ewa.

EwaKristina
0

Nehe,det kommer jag inte att göra*L*,det namnet var upptaget.

zeretki
0

EwaKristina är fint det också! :D

[Tizzan]
0

Jag är fortfarande en Queen men jag tog bort de och valde bara Tizzan i stället. Nu kommer man va förvirrad ett tag på era nick, men man lär sig snabbt :P

zeretki
0

Jag ska försöka att bara ha bilder på mig själv så kanske folk lär sig snabbare. :)

--Freja

EwaKristina
0

Nu har nog de flesta sett att jag bytit från Bounty till EwaKristina,jag lämnade några namnförslag men det flesta var upptagna.Staffan vd iFokus kämpade väl!!Tack för det!!

drutten53
0

småler åt dig evakristina…jag ser på bilden att det är du..så du skulle kunna hettat vad som helst för min del…jag känner i min själ o kropp…det strålar bara godhet ur din Avatar..det blinkar eva eva eva…eller bounty bounty…o denna väntans tider…kram

Fdtr
0

Det spelar ingen roll om ni bytt namn, jag tänker fortfarande Bounty och Freja…

Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

EwaKristina
0

Ja det gör jag med…*L*men för mej personligen känns det bättre att ha mitt riktiga namn med då jag är Medarbetare på Forumet.

zeretki
0

Freja är helt OK att kalla mig. Men nu kommer ingen att förväxla mig med andra Frejor. :)

--Freja Den Galna Och Tokiga