Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 647 ggr
[Tvillingen]
0

Knackningar

Jag sov ute i vardagsrummet inatt, och innan jag och min mor skulle sova så hörde vi knackningar. Det kom från huset, ungefär där vi hade våra sängar. Vi blev dock inte rädda, vi ville bara sova. Men vi är två väldigt öppna själar. Har varit med om detta en gång förut då jag var mindre, då började det knacka bakom soffan. Kan det vara Poltergeist? Eller är det bara dåliga energier? :)
Tacksam för svar!

valentiino
0

Vad kände du själv? :) Kändes det som bra energi eller som mindre bra? 
Själv tror jag att det kanske var någon som ville ha er uppmärksamhet!

"Lyckas med mig och vi kommer alltid vara evigt tacksamma för våra tvivel är borta."

[Tvillingen]
0

Jag var i alla fall inte rädd, det kändes bra. Men jag var så trött så jag orkade inte riktigt känna in vad det kunde vara. Jo visst kan det vara någon som ville ha vår uppmärksamhet! I huset där det knackade bakom soffan hade en gammal kvinna dött i badkaret. Så det var kanske hon som var kvar där och förde väsen. Men här är det hur lugnt som helst, finns ingen aktivitet i överhuvud taget. Brukar dock känna mig iakttagen precis innan jag ska sova. Men det känns inte dåligt, det känns bekvämt. Lite konstigt ändå! Tack för svaret! :)