Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 373 ggr
galdra
0

Meditation.

Godmorgon på er.

När jag mediterar har jag börjat se en del av ett otroligt vackert ansikte.Jag ser överdelen,ögonen som är slutna,näsan och kinderna.Jag ser ansiktet i olika vinklar och jag får känslan av en marmorbyst…Detta har hänt flera gånger nu,dessutom är det som moln eller rök runt ansiktet och sen kommer det fram.

Häromkvällen när vi skulle få fram vårt ord till meningen.Så fick jag fram ett tidigare liv.Jag fick också till mig namnet Archibald.Jag såg en gammal gubbe med stripigt hår som satt och rökte på en kritpipa.Jag tycker det är svårt att tro på det man får fram-är det bara fantasier?Men jag är tacksam att det nu börjar hända saker runt mig igen.Det har varit tyst och tomt på nåt vis.Ni vet det tog slut när Kim gick bort.Dom kanske nu har bytt personalstyrka och är redo att jobba med mig igen……Ha en bra dag därute!

Sofiae
0

Jag försökte meditera häromkvällen för att få fram ett ord. Jag har förut bara sett färger som böljar fram mot mej när jag mediterar. Bad nu om ett ord och att det skulle komma på ett sånt att jag skulle förstå att det  inte var något som bara var fantasi. Plötsligt hörde jag en röst som kom fram inom mej, jag kunde höra men inte tyda ordet, det upprepades säker 20 gånger, men kunde inte tyda det, fick till sist ge upp. Har aldrig upplevt något sådant förut.

galdra
0

Lustigt talade med min syster i telefon-hon ser också dessa otroligt vackra ansikten precis som marmorbyster.Men hennes dimma är lila min är vit……………