Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 2691 ggr
eggebanroth
0

Victoria är gravid

www.aftonbladet.se/

Pehr Trollsveden spådde det i början av året.

[mia-38]
0

SkrattandeBra av Pehr.
Och lyckönskningar till kungahuset.

eggebanroth
0

inte många bryr sig, konstigt

[mia-38]
0

Det kanske är så att många är så trötta på att det jämt skivs om Kungahuset. Vist är det kul att hon är med barn…men nu ska detta ältas tills hon fött.

Men kul att Pehr kunde förutspå detta.

eggebanroth
0

Jag har för mig han gjorde det tom i tv.

Grejen här var att han var modig nog öppna kanalerna o förutspå detta.

[mia-38]
0

Häftigt om han gjorde det i TV. Skrattande

Ghosthunter
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tycker inte alls att det var en märkvärdig spådom…att hon skulle bli på smällen nu är ju absolut inte oväntat…så det hade jag nog också kunnat säga!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

eggebanroth
0

Bästa Ghosthunter !

Du säger det, att du oxå hade kunnat säga !! Men skillnaden är att  Du aldrig sa det.

Framförallt inte i en Tv sändning.

Mvh

Ghosthunter
0

Det kan bero på att jag inte bryr mig om vem som är på smällen eller inte och dessutom är jag ingen tv-personlighet!!

Värmland"

eggebanroth
0

Oki !

Du säger ; du bryr dig inte, vem som är på smällen eller inte.

Om du inte låtsas bry dig om det, som är en världsnyhet. Hur kan du då bry dig om annat…

Skillnad mellan livet o det därefter är hårfint. Väldig väldigt liten.

Skillnad mellan det  det man sagt och inte sagt är väldigt liten.

Men ändå när man betraktat det ,ser det väldigt stort ut.

[walkinbeauti]
0

Jag är också den som inte bryr mig i vem eller vilka som får barn gifter sig eller skiljer sig.Sen är det självklart roligt för parets skull men människor jag inte känner eller någonsin kommer att känna har jag inget att göra med.

Dessutom tycker jag hela kändisvärlden enbart är ytlig,pengar hit och dyra smycken och bilar hit sånt mår jag illa av när det finns människor som inte har mat för dagen.Ser knappt på tv och är inte alls intresserad om vem som är vem och vem som är vad,hänger inte med det minsta i vilka som är i ropet just för det handlar bara om pengar dyra kläder fester medans människor svälter på vår jord.

Men absolut är det roligt för detta paret men för mig spelar det ingen roll om dom får barn eller inte det finns viktigare saker i livet som jag fokuserar på än om rika kändisar blir på smällen.

Men är man intresserad av tex kungahuset då är ju detta en enormt rolig nyhet men jag personligen bryr mig inte om några värlsdnyheter över huvud taget,ser aldrig nyheter eller läser några tidningar men där är vi alla olika en del gillar att följa med andra inte.Sen finns ju dom som är otroligt intresserad av barn och jag har aldrig vart intresserad däremot satsar jag på mina fadderbarn och åter igen olikheter hos os alla och tur är väl det för tänk om alla var lika,hur trist skulle det inte bli då.Flört

[marion69]
0

Härligt för dom! Jag tror det blir en flicka.

[Zorita]
0

#9 Nej världsnyhet är det inte… det är ett par som ska få barn, inte mer än så.

Fint för dem, men tycker lite synd om barnet som nog kommer växa upp med skvallerpressen i ansiktet…

eggebanroth
0

spådomen slog rätt ,  ståened ovationer, så är det bara.

[mia-38]
0

Håller helt och hållet med Walkin i detta fallet.

eggebanroth
1

Ngn som vet vart man får tag på Pehr, verkra vara pricksäker..

Ghosthunter
0

Jag håller också med Walkinbeauti. Jag gillar inte kändisvärldens glamour, snobbighet och skvaller om deras otroligt glassiga liv. Det är en ytlig, kall och synisk värld som vi vanliga dödliga hela tiden måste buga och bocka för….men det försöker iofs jag alltid att undvika!!

egge - jag trodde du var en skeptiker…varför helt plötsligt tro på denna spådom?Cool

Värmland"

JonasDuregard
0

Det måste vara mer än hälften av alla som gifter sig första gången som blir gravida inom ett år? Om man dessutom är 34 bast som Viktoria så är det nog ännu större andel som passar på innan det är för sent.

Beroende på exakt vad denna Pehr sa så är det alltså mellan 50% och 100% chans att han fick rätt, oavsett vilka förmågor han har…

eggebanroth
0

Är skeptisk till en del men inte för Pehr. Kan skriva en avhandling om det hela.

Jane-Lyzell
0

Men egge en valnöt kan ju föruse barn inom 1 år ifrån de gift sig- det behöver man inte vara medial för!Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

eggebanroth
0

hehe det kanske kan den, men återigen ingen annan har gjort. Det är skillnad , yuo know

JonasDuregard
0

#30 Du menar att den som säger uppenbara saker är mer medial än den som håller tyst?

eggebanroth
0

det har jag väl inte menat..

Handling o tanke , hur stor är skillnaden?

JonasDuregard
0

Jag spår i alla fall att börsen kommer att vara turbulent imorgon, och endera sluta på en upp- eller nergång, och någonstans i Sverige kommer det regna. Viktoria kommer fortsätta vara gravid även imorgon.

eggebanroth
0
[Alexis78]
0

#20#  Du menar att ingen annan lyckats få tv-tid eller tidningsplats för att säga det så det når ut till folk? För visst finns det mängder av folk som sagt att det garanterat blir barn inom ett år, men tv och tidning är inte så intresserade av att lägga tid på varenda vanlig svensson som säger det :)

Jane-Lyzell
0

Jag förutspår det blir 2 jag - så nu var det sagt! TvillingarSkrattande Kan till o med vara trillingar:-)))

JonasDuregard
0

#26 Där har vi en spådom värd namnet! Tvillingfödsel klockar in på runt 3-4 procents sannolikhet, och trillingfödsel så lågt som 0.2 procent eller mindre.

Lägg till det att de är tillräckligt långt gångna för att ha gjort ett tidigt ultraljud, vilket hovet säkert kan kosta på sig, som skulle avslöjat en tvillinggraviditet. Hur som helst postar de säkert en ultraljudsbild på facebook om ett par veckor så då får vi se.

JonasDuregard
0

#26 Det blev inte tvillingar.

Jane-Lyzell
0

Ha ha ha förstod du skulle ta upp det - Nu var det ju inge riktig förutsägelse - då jag rajljerade i tråden, urs o fy för mig - men vist känner jag det blir tvillingar där någon gång - så vi får väll vänta o seGlad

Det fans ju de som nästan prikade in datum och tid exakt igenom en tidning- ska försöka leta fram vilken det var!

Jane-Lyzell
0

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14417220.ab

aftonbladet hadde någon gissningslek om det - en del gissade bra!

JonasDuregard
0

#29 Om det hade blivit tvillingar hade du förståss sagt samma sak Flört

Jane-Lyzell
0

29 JappFlört vi får väll se med nästa barn ut- vad de blir - oddsen där för tvillingar tror jag är stor!

problemet med förutsägelser är att säga exakt tid- när det ska ske!!