Ta kontakt
Hej jag är en 18 årig tjej som är uppväxt med en pappa och faster som brukar ta kontakt med andar och jag har fått vara med och testa saker ibland men när jag ska testa själv lyckas jag inte. Och jag tror ett problem är att jag inte lyckas slappna av utan tänker för mycket kan det va det? Jag är väldigt öppen för andar och tror verkligen på det och har alltid velat ha kontakt med andar. En viss person jag vill ha kontakt med är min gammelmormor som gick bort i augusti 2008. Snälla kan någon ge mig tips? /Angelica
Hej Angelica, Jag tror att du kanske låser dig av att vilja för mycket. Ungefär som att vara för ivrig (men det är inget konstigt att man kan känna så) Mitt råd är att inte göra något, att inte koncentrera/spänna sig, utan bara vara. Sätt dig ner med penna och papper, tänk fina tankar (just för en positiv energi) samt tankar på din gammelmormor, kanske vad hon gjorde/tyckte om. Be sedan henne att vara med och om hon har budskap till dig så tar du gärna emot dem. Skriv ner allt du får till dig. Det kan ju vara så att din g.mormor inte "tycker" att du ska söka den här kontakten just nu (bara en tanke) och ibland kommer de inte direkt när vi ber om det heller, de har också saker att göra ;) Lyckatill Fjäril
Sajtvärd på Övernaturligt