Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 611 ggr
babsan
0

hmhm ??

Hej hej, jag är ganska ny här på övernaturligt….

men iaf…för ungefär 3 år sen, då saknade jag min mormor (hon dog 2 år innan jag föddes) men varför vet jag inte :S..och senare på sommaren åkte vi till sypern o jag blev typ störd av att vara där och jag försökte "prat" till mormor, men inget svar… jag höll på o försökte prata med henne i ca 1,5 år tills jag blev frisk. och då helt plötsligt en dag när jag satt o berättade saker som hade hänt osv för mormor, så ramlar grejjer ner brevid mej som har hängt på väggen ganska hårt… och då blir jag ju såklart skräckslagen o när jag blir det kan jag inte röra på mej :s..och i ca ett halvår så hörde jag nästan konstant att någon gick i mitt vardagsrum o typ förföljde mej överallt, jag kände mej väldigt rädd när jag var ensam och det var jättehemskt…o ett bra tag efter det så chattade jag med en kompis på msn och hade camen på o då frågade hon vem jag var med, ingen svarade jag då eftersom att jag var själv hemma, men kolla i camen då, det står ju någon där :S…. o det gjorde det, en orangehårig krullhårig typ ganska lång o smal, det liknar ju inte mormor alls :S… o efter det så har jag hört 2 ggr någon prata när jag varit ensam hemma :S… nerifrån trappen första gången ropade en underlig röst : Jennifer, kom hit!!!. det kändes inte bra :(… jag var jätterädd o försökte prata om det med mamma men hon trodde inte på mej :(….

och nu har jag den där känslan igen :S