Vem flyttar kortet?
För några dagar sen skulle min 16-åring på klassresa. När han for bad jag min mamma som dog 1986 att vaka över honom -sen tänkte jag inte mer på det. På kvällen när jag tittade på TV fastnade min blick på ett foto jag har på en byrå av min mamma och pappa (han lever). Koret var flyttat ända ut på kanten. Ingen i familjen hade flyttat det (jag frågade). Min man sa att det måste ha varit sonen som var på klassresa som gjort det innan han for. OK tänkte jag-kanske det.
I går skulle min mamma ha fyllt 80 år. Jag köpte 3 roda rosor och satte dem på hennes grav. På eftermiddagen var kortet flyttat igen- vridet nu åt ett annat håll. Ingen hade gjort det och den äldste är fortfarande på klassresa. Vad ska en skeptiker tro? Vill gärna tro att det är en hälsning från min mamma som jag inte sett på 21 år. Vad tror ni?
Birgitta

Hm, det kanske är det… Fast har det inte hänt något likadant innan? Är det första gången som det händer såna "konstiga" saker?
Nej, tvättmedelspaket har radats upp på ett snyggt och speciellt sätt ovanpå tvättmaskinen. Min mobil försvann och kom tillrätta. Den låg mitt framför mig på golvet i bilen när jag öppnade dörren. Jag hade innan krälat runt på golvet i bilen och sökt i alla springor och vrår.

Det viktigaste är att du litar på din egen intuition om vem det är som busar hos er.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Enba, vilken härlig upplevelse du har varit med om.

småler..ja ni foton flyttas här med på min ängel..hittar foton i lådor som jag vet bestämt att jag aldrig har haft foton i tex kökslådorna…har ett foto här över datan på hyllan det knackar o shjongar i det när jag sitter här..tittar ofta upp på det när det börjars göra ljud ifrån sig..även min sambo undrar vad det är för något ljud…jag persoligt tar det med ro..och en hälsning på att min ängel är här då..kram på er där ute
# 4
Ja jag kände mig faktiskt alldeles varm inombords när jag såg det.