Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1078 ggr
Soffe
0

Sanndrömmar

Hej!!

Jag undrar om det bara är vissa människor som får sanndrömmar? Är det en gåva man får? Jag kommer ihåg en dröm för några år sedan som jag sedan upplevde, men sen vet jag inte…

mosterMimmi
0

Jag tror nog att många kan drömma sanndrömmar , men man är försiktig att berätta om dem, dels att man är rädd för att bli betraktad som "konstig" eller bli betraktad som att det är ett sätt "att göra sig märkvärdig".  Vid vissa tillfällen kanske man inte ens har hunnit berätta om sin sanndröm förrän man har fått besked att det redan hänt under natten. Att då berätta att det har man drömt om gör att det blir suspekt bemött, då är det enklare att hålla tyst om sin dröm.

Men jag tror att många har drömt sanndrömmar!

Elisabeth-J
0

Jag tror inte att det är vissa människor som har sanndrömmar. Alla har nog sanndrömmar mer eller mindre. En del av oss kommer ofta ihåg våra drömmar och en del kommer sällan ihåg drömmarna.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Mina sk sanndrömmar är alltid om helt "oviktiga" saker…plus om nån människa man inte sett på år å dar….å sen nån dag efter så möter man den människan.

Soffe
0

#2 Jag har läst att du Elisabeth har sanndrömmar väldigt ofta..det ser jag som en gåva, jag brukar ofta komma ihåg mina drömmar, men inte att dem sedan sker på riktigt..

Elisabeth-J
0

#4 Jag har haft sanndrömmar så länge jag kan minnas och jag har alltid haft lätt för att minnas mina drömmar.
När man börjar skriva ner sina drömmar och göra sig mer uppmärksam på drömmarna så brukar man minnas mer.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

#5 Det e nog meningen att du ska ha lätt för att komma ihåg dina drömmar :) En sanndröm är väl att man ser det som en filmsnutt som går i repris?

River-Lord
0

Vad är ientligen..  "sanndrömmar"..? vilken typ av
aktivitet.. Är det en Astral Resa.. ?? eller kanske en medial kommunikation med en Guide eller andra sidan ??

Har hört att vi kan befinna oss på det Astrala planet mellanåt
när vi sover..

/RL