Hjälp med drömtyding
Hejsan, letade barbariskt efter min drömtydningsbok som försvunnit!
Drömde nämligen en smått irriterande dröm inatt.och sedan kom jag på att jag var medlem här!
kanske någon kan hjälpa mig?
Drömmen:
"Jag börjar drömma mitt i dramat, jag upptäcker att jag har en stor röd fläck innanför skinnet i handflatan. jag och mina syskon letar efter min mamma. Men hittar bara pappa, som påstår att jag har blodförgiftning. fläcken hade nämligen börjat sträckt siguppåtpå armen och var nu en lång tjock rödfläck till armvecket.
Jag fick panik, eftersom jag trodde att när blodet som var förgiftat nådde hjärtat skule det vara ute med mig.
Jag ville till lasarettet genast! Men pappa gjorde annat och hade inte tid. Jag började fundera på att ta livet av mig.
Sedan började jag och 2 småsyskon gå mot mammas lägenhet, och hon såg oss när vi kom, då satte hon sig tillsammans med sin nya mani en bil och körde iväg.
Vid det laget hade blodförgiftningen sträckt sig till armhålan, jag började gråta och blev irriterad. sedan svartnade allt. sen vaknade jag."
Vadan denna dröm?!
En till dröm som jag drömde för länge sedan var också den blod relaterad.
Den drömmen var såhär:
"Jag låg på en sjukhus säng omringad av sjuksköterskor och aparater, mitt i ett köpcentrum.
Jag skulle tömmas på blod, av någon anledning. Sköterskorna var trevliga och sedan började tömningen.
Jag låg och tittade på en behållare som sakta fylldes med mitt blod.
När det var en liten bit av processen kvar så tittade en sköterska på mig och sade "Nu är det bara lite kvar, sedan somnar du in". Innan hon sade det hade jag accepterat att jag skulle dö, och att sättet jag gjorde det på var okej för mig. men när hon sade det så ångrade jag mig, jag blev rädd men sade inget.
Den sista skvätten tömdes ur mig och jag reste mig upp, men föll ner med huvudet på kudden igen, sedan blev allt svart. efter ett tag vaknade jag, utan någon i närheten. jag satte mig upp och tittade runt och jag tänkte "Jag måste ju säga adjö till alla som jag älskar" så jag reste mig och ragglade iväg.
Sedan kom jag till en storsoffliknande säng i köpcentret, där låg några av mina nära och kära, jag lade mig brevid dom och grät, men dom brydde sig inte, sedan sade jag till en kompis att jag älskar henne, att jag älskar alla. sedan svartnade allt och jag dog."
jag hatar när jag blir orolig av drömmar, och jag vaknade gråtandes ur båda när jag drömt färdigt.
snälla hjälp migtyda dom. MVH Henke
Döden brukar kunna översättas med återfödelse och stor förändring. Du är född -93 av din signatur att döma, har jag fel? Du är i en ålder då mycket händer, du ska bli vuxen och kunna stå på egna ben. Du gör dig av med beroendet av dina föräldrar och det är både intressant och väldigt jobbigt på samma gång. Att dina föräldrar går iväg på eget håll i drömmen är ganska talande, det är meningen att du ska klara dig själv nu.
Vad tror du om det?
Tyvärr håller jag inte med, har stått på egna ben hela livet.
Mina föräldrar har inte funnits där för mig liksom.