Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1689 ggr
Soffe
0

Clairaudience

Hej!!

Jag undrar om det kan vara så att man hör olika från andevärlden? Antingen så hör jag deras röst tydligt, men då e jag oftast riktigt avslappnad..sen kan jag höra orden formas med min egen röst eller så kan jag se orden framför mig i sinnet..

Kan det bero på hur långt man har kommit i sin mediala utveckling?

MVH Soffe

dilba
0

kanske de kommunicerar med dig på olika sätt också!

Soffe
0

#1 Kan ju vara så..eller hur öppen o mottaglig jag är just då :)

EwaKristina
0

Jag är Clairaudient och jag märker direkt då de vill "prata" med mej.Min hörselgång i vänster öra,känns som den "sväller upp",lindas in i bomull,då vet jag att jag bör lyssna.Sen kan jag även få texremsor framför mej,inte ofta men det händer ibland.Jag tror att ju mer du öppnar upp,skaffar kunskap om dej själv och din egen Medialitet,ju mer kommer du att känna av.Eller rättare sagt*L* jag vet…På kurser och cirklar tränar man upp sin känslighet…./Ewa

Elisabeth-J
0

Man kan höra olika beroende på vem som kommer och pratar. En del säger ingenting, ger känslor och bilder bara och tvärtom. En del pratar väldigt tydligt medan andra kan vara lite svagare. Det kan självklart bero på hur öppen och mottaglig du själv är just då.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Okej..tack för era svarSkrattande Men hör man tydligare om man är avslappnad eller kan man höra bra ändå?

Elisabeth-J
0

#5 Det är ganska individuellt men det är lättare ju mer avslappnad man är med att både se, höra och känna.

Elisabeth 

Soffe
0

Okej..jag vet inte om jag har fel, men är det oftast så att man hör deras tankar än deras röst..att dem pratar eller beror det på vad man har för mediala förmågor?

Soffe
1

Får jag inget svar? :)

Elisabeth-J
0

#7 Då vi alla utvecklas olika så är det också väldigt individuellt hur man uppfattar clairaudience.

Elisabeth 

Opal
0

Oftast brukar jag höra min egen röst när jag tar emot budskap. Få se om jag någon gång för höra en annans röst.

Solkraft
0

Jag har blivit väckt några ggr o då har det varit min egen röst som ropat till mig i skallen…hihi :) -Vaaaaaakna!!!

Har annars hörs andningar. Fast vanligast är att det "ploppar" upp ord i huvudet som jag skriver ner. Ord för ord.

Vi är alla olika :) Man blir inspirerad av andra men måste hitta sin egen väg, så tror jag…

TjOlaHopP :)

Sol-Angelica
0

det är säkert olika,men undrar om det kommer att ändras om man utvecklas? jag för min del hör ju oxå bara min egen röst,det är ju som om man tänker "som vanligt",så man får ju träna för att lära sig urskilja vilka ord som är vilka,,(;

Ett ex som händer ofta är ju när man är ute och kör bil och någon säger "akta dig för haren/älgen/rådjuret!!",då vet man ju att man ska sakta ner,,

Kram S

Soffe
0

Okej Elisabeth..då vet jag mer om det..kan ju också fråga om det när jag ska börja på mediumutbildningen i sommar :)

Kram :)