Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1519 ggr
myreality
0

Akut hjälp!!!?

Jag har försökt att stänga mig, för jag måste kunna sova. Varit lugnt i helgen, problemet är nu att de har kommit tillbaka i full kraft. Och de backar int när jag ber dom. Utan det börjar slå i väggen och det blir om möjligt kallare fläktar mot mig. Kommer omöjligt kunna sova inatt. Hur ska jag göra!?

Tuva-C
0

Be ärkeängeln Mikael att komma till dig och skydda dig. Han är som en bodyguard och bouncer så be honom att stänga ute alla som försöker att ta kontakt med dig nu och hjälpa dig att stänga ner.

Tänk dig som att du blir ovsvept av hans vingar och där inne är du trygg och säker. Du kan också tänka dig själv i en ljusbubbla där bara du kan vara.

Hoppas att du kan somna till slut!

stugukent
1

kan hjälpa dej, såg mitt namn, gunnar

Choklad
1

De vill säga dig något viktigt..försök att lyssna istället för att stänga av dig..

att de knackar kan betyda att de ber om att få komma in och hälsa på, och att de vill ha din uppmärksamhet.

Kalla vindar omkring dig är de energier som de har, och de är redan där hos dig och vill fortsätta kommunikationen.

Har du bett dem komma?

Jag förstår din rädsla, det är dramatiskt då de kommer sådär nära och inpå.

Men försök att släppa undan rädslan och känn om det kommer en känsla till dig, som gör att de förstår vem/vilka det är som kommer på besök till dig.

Jag känner av att det är någon som är väldigt bestämd av sig och har glasögon som är starka, de har väldigt tjocka glas och svarta kraftiga bågar.

Keps, rutig, får känslan av att det har med ett arbete som du ska utreda att göra..

någon av dem röker pipa..

Vet inte varför jag ser Homer (tecknade serien) och "family Guy"..Obestämd

U R us

myreality
0

Då är det inte en av dom jag trodde var i närheten. Det var en helt annan energu. Och envis, eftersom det inte försvann när jag bad om det. Till slut blev jag arg och höjde rösten… Då hördes väldigt bestämda knackningar. Jag vet ju ibte hur jag ska kommunicera med dom, utan att bli rädd..

Fjäril
1

myreality,

Även om man upplever det skrämmande, så behöver det inte vara något som vill få dig att känna dig rädd. Har du en anhörig på andra sidan?

Är det vid vissa tidpunkter du upplever det mer? Kanske vill de säga dig något "sluta med det, börja med det" eller vad som helst.

Jag brukar tipsa om att man högt ber om vägledning. Be att förstå och att de ska hjälpa dig att tolka ett evnt. budskap.

För att vara "säker" kan du visulisera ett ljus runt dig och riktigt utstråla att du enbart vill ha kontakt/känna av en positiv energi.

Fjäril

Sajtvärd på Övernaturligt

Choklad
1

# 0

Jag tror att du behöver gå och lära dig att kommunicera med andar..gå en kurs, så kan du hantera det sedan.Glad

Rädslan släpper om du bara sitter ner och blundar och tar mod till dig och känner rädslan, sedan släpper den av sig själv. För bakom rädslan finns det den öppning som manifesterar upprätthållelsen av kommunikationen mellan dig och din besökare.

Rädslan blockerar, så att du inte kan se/känna av vad anden egentligen vill säga..

(jag vet att det är kusligt att våga släppa rädslan, eftersom den också fungerar som ett automatiskt skydd, som visar på att du är osäker på vad som kommer att ske)

U R us

myreality
0

Det som skrämde mig var också att det var en helt annan energi.. typ "jag går inte härufrån om jag ibte får sagt det jag vill, lyssna!" Rädslan kommer ifrån att de har rört sig i visat sig för mig..hat verkligen inte psyke för sånt haha. Ngt tips på en bra ovh billig kurs i närheten av växjö?

myreality
0

#2 Vad menar du?

Hellas
0

#7 Jill Pettersson, http://www.lightsoul.se/se

Kika under länkar eller ta kontakt med Lightsoul, de kan säkert rekomendera någon i dina trakter.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Hellas
0

Kom på att Jill nog är från Göteborg så det är nog inget alternativ Skäms.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

myreality
0

#10 haha njaa. Det är ju svårt med tanke på hur jag jobbar… Hade varit smidigt med något i närheten :-) kruxet är att jag känner att jag är öppen även om jag har stängt mig. Igår försökte jag verkligen att skjuta undan min rädsla, försökte fråga va dom ville i mitt huvud. Men det var ju tusen tankar son flög genom huvudet o hjärtat slog som en stånghammare. Helt plötsligt så kände jag liknande ett lugn, hjärtat slutade slå så fort och tankarna slutade fara runt. Men fick ibte upp varken bilder eller något annat som jag trodde jag skulle få… Men det var också en helt annan energi än från i söbdags kväll… Ni är underbara som hjälper mig i detta… Ville bara säga det! Känns tryggt att det finns några som förstår och som kan komma med råd.

Fjäril
0

Första gången man försöker få till sig ett budskap så är det inte säkert att man förstår/kan det. Det är just genom känslor och bilder de kommunicerar med oss, så det handlar om att sortera och inte lägga egna tankar ihop med det som kommer till oss.

Vad var det för skillnaden på energin i Söndags?

Men försök igen, sätt dig ner ett par gånger, tills slut kanske du känner "aha, var det så".

Annars kanske någon kan tipsa om ett medium i din närhet. Har du kollat runt på nätet? (google)

Sajtvärd på Övernaturligt

myreality
0

#12 Det var inte längesen jag var hos ett medium för att kolla upp vad som pågick i mitt hem. Hon nämnde avlidna släktingar. Just dessa närvaron ingav mig en känsla av trygghet och de lämnade mug när jag bad dom. Men den stämningen från i söndags kändes frustrerande, nästan irriterat när jag bad "det" att backa. Därav de hårda knackningarna. Det lämnade mig inte ändå…