Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medlemspresentationer
Läst 2521 ggr
Krillep84
0

Presentation av mig själv

Hej Hej

Jag är en kille bosatt utanför Falköping i Gamla skaraborgslän, 28 år och 3 barns far. Egenföretagare(just nu helt utan jobb) sen 6 år tillbaka och det har varit en riktig berg och dalbana.

Vi, jag mina barn och sambo bor i en villa i ett litet samhälle där alla känner alla men vi som är relativt nyinflyttade känner inte alla än.

Jag har alltid haft ett stort intresse av det övernaturliga men aldrig "gjort något åt det" jag är helt övertygad om att jag har en ande eller liknande som skyddar mig mot allvarliga och farliga saker, vilket jag är glad för men varför skyddar denna mig?

Skulle vilja lära mig mer och förstå allt, jag har varit deprimerad pga jobb som inte gått så bra och tror att det jag gjort och gör, gör så att det mesta jag rör går åt skogen, ibland är jag rädd för jag tror mörka krafter påverkar mig negativt.

Är ganska så trött av mig kan bero på att ända sen jag var 19 har jag jobbat 15-20 tim om dagen, har svårt att slappna av ordentligt.

Skriva är inte min grej så jag hoppas ni har överseende med att det blir rörigt.

Med Vänliga hälsningar

Krille

Fjäril
0

**Hej och välkommen hit Krille!

**Kika runt i trådarna och starta gärna en egen med dina funderingar.

(vill du får du gärna lägga din presentation i tråden "Välkommen nya medlemmar")

Alla har vi skyddsänglar/vägledare med oss Glad
Kan det vara så att du behöver extra mycket "puschande" just nu.

Sajtvärd på Övernaturligt

Krillep84
0

Hej och tack så mycket

Hur lägger jag in den där? :)

Det kan nog hända att jag behöver men det känns som om någon förstör för mig, tar all min energi så jag blir sur och tvär nästan elak.

Men jag ska kolla runt lite så får vi se sen :)

Fjäril
0

Krille, kopiera din presentation, gå in under tråden "Välkommen nya" och lägg det i en ny kommentar Glad

Berätta gärna hur du upplever att någon förstör för dig?

Krillep84
0

Ok, så lätt var det :)

Hmm hur ska jag förklara…jag får ingen ro stör mig så fort jag har en chans till vila, även när allt är någorlunda bra så får det mig ur balans och det blir fel….så svårt att förklara, jag får fundera ett taghur jag ska uttrycka det i skrift.

Som om någon är arg, kanske inte på mig men arg och det går ut över mig och får mig ur balans och förstör för mig själv(har givitvis förstört för mig själv ibland också men detta är annorlunda). Även 2 av barnen får deras sömn störd. Saker byter plats, försvinner och ett dricks glas bara "sprängdes" och gick i tusen bitar.

Känns obehagligt här ibland inte så man blir rädd men obehagligt.

Men sen kan även det kännas bra och som om man är skyddad. Och det tror jag att jag har varit ett par gånger.

som sagt skriva är svårt för mig..

Fjäril
0

Kan det här vara lite så du menar?

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4f39951c88f4723b5f0005f5-akut-hjalp?discussions-2

Där finns lite tips också Glad