Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 500 ggr
Wicky
0

Hej

Ny här på sidan och vill bara just säga hej. Och ge en liten presentation.

Jag älskar blommor, både vilda och i kruka, i verkligheten och på bild. Dom är vackra att titta på, luktar gott och ger ro

Jag har alltid känt på mig saker eller hur man ska säga. Både för  mig själv och andra. Sen när jag vart tonåring och allt annat kom runt mig så stängde jag av istället för att låta det utvecklas.

Men sen ungefär för 8 år sedan när min moster dog så började jag känna på mig saker igen, och jag började meditera och fick mer och mer kontakt med guider. Och känner bara en glädje och trygghet i den här känslan nu. Jag har provat på lite olika saker att använda, som tarot, kristaller, runor. Just nu använder jag inget alls utan bara mediterar och frågar om råd när jag känner att jag behöver det.

Jag känner bara ibland när det gäller andra personer som jag inte har nära mig. Mest är det mig själv och även dom som är mig nära.

Ja det var lite om mig. Nu ska jag återgå till att fortsätta läsa bakåt i alla intressanta saker som finns här.

Skickar ett tack till den som rekommenderad mig sida. TACK!

drutten53
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej wicky..välkommen in i gänget..här är tevligt många skratt och många goda vänner..har vi blivit här igenom…gillar oxå blommor…ha en bra dag..sänder en blomma från  sköna ITALIEN..kram

p.s det får bli denna..har några till från italien…kram

Elisabeth-J
0

Välkommen till Övernaturligt Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

Jag säger också välkommen hit!

EwaKristina
0

Välkommen till oss Wicky!Hoppas du kommer att trivas tillsammans med hela gänget här.Lite kul att någon rekomenderat dej sidan./Ewa

loreena
0

Välkommen! Jag älskar också blommor! Visst är det inte en härlig tid nu just när man bara går runt rabatterna och peta och tittar på det som är på väg upp!!Glad