dilemma..
Har hamnat i ett dilemma. Har alltid känt olika närvaron och även sett skepnader men det har varit lugnt i ca 4 år nu. De senaste månaderna har det börjat igen. En plötslig iskall kyla, tavlor tas ner, hör andetag… Så jag traskade till ett medium för jag började grunna på om jag höll på att bli tokig. Hon sa direkt att jag känner av saker och att jag är öppen. Det finns andar runt mig som älskar mig och som verkligen pushar mig i rätt riktning i livet. Men här kommer dilemmat. Nästan varenda natt i flera månader har jag gjort mer än en fartrand i byxorna, blev lugnare när jag fick veta att det är människor som jag bryr mig om ochälskar. Har ibget behov av att ta bort dom från mitt liv utan de får gärna komma och hälsa på. Däremot har de börjat bli fysiska. Speciellt när jag ska sova. Klappar mig på benen och liksom drar i dom, inatt rätade anden ut mitt ben när jag låg i fosterställning. Det är lite överkurs för mig.. De slutade när jag sa att jag blev rädd och att de skulle backa. Men hur sjutton kan jag undvika sånt i framtiden??? Det kanske inte är min morfar som drar i mig nästa gång och den tanken skrämmer mig…. Kan man kimmunicera med andar via tankarna eller måste man bokstavligen säa högt och tydligt att de ska backa??? Om någon kan komma med ett konkret råd blir jag tacksam…. Kram
Jag behöver verkligen råd. Inlägget är läst 84 gånger, INGEN som kan hjälpa mig?…..
Hej,
Då jag har haft det jobbigt med andar så har jag bett de backa undan och sagt högt att de ska lämna mej i fred.
De har tagit så mycket energi av mej så att jag vart helt slut.
Be de backa igen och säg till de att låta dej vara.
Du kan också försöka att stänga ner dej genom att tänka dej som om du sitter i en stor glaskupa.
Det finns en dörr i den……tänk intensivt att du stänger den.
Hjälper inte detta så ta hem ett medium som kan hjälpa dej att få över de till andra sidan. Eller att få de till att låta dej vara ifred.
Hoppas att mina råd hjälper dej lite.
Kram
Jag bad vårt husspöke i förra huset backa undan från hans gamla kök, jag förklarade att det är vårt badrum och där vill jag vara ifrad. Jag pratade inte högt utan pratade "i mitt huvud" med honom och det lyckades, många gånger har jag använt tankar i kommunikationen med lyckade resultat där i huset
Så du kan välja att antingen prata "tyst" eller högt.
Medarbetare på Druid & Shaman
Tack för era svar! Jo men jag vill inte be dom försvinna helt. Känner mig oftast trygg med dom. De respekterar mig när jag ber dom att gå och såna saker. Är rädd att om jag tar bort allt så försvinner min käraste morfar. Han betyder så mkt för mig och jag behöver honom vid min sida, kanske är självisk? Det är när de rör mig som skrämmer mig.. Blir fullkomligt livrädd. Kanske man ska testa sig att stänga sig innan natten?
En annan sak jag har grunnat på är varför alltid min högersida blir iskall, aldrig min vänstra. Utan när jag känner att dom är nära så blir fläktar det kallt mot ansiktet och hela min högersidan. Aldrig vänster..