Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 2149 ggr
kath
0

Vill visa...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville visa vad som kom med på korten på min sons gravsten, det är 5 kort som jag lägger ut här. Dessa korten togs samma dag som stenen kom upp, dagen före midsommar i år. vi har tagit många kort efter det men det är bara på dessa kort som det kommit med "något".

kath
0

Nästa

kath
0

Nästa igen..:)

kath
0

O nästa..:)

kath
0

Och sista:)

Elisabeth-J
0

Det känns som att det är din son som är med dig där! Jag fick in känslor av en väldigt varm och omtänksam kille, får tårar i ögonen för han sänder så otroligt mycket kärlek till dig! Jag sänder pm till dig.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Helleh
0

Det där var klurigt.. Jag vill få det till att det är en orb på varje foto, men de sitter på nästan samma ställe på varje bild,så jag undrar om det inte är nån fläck på linsen?

Helleh
0

Måste kika igen.

Men har jättefin gravsten & jag skulle nog vilja ha en sån för den var annorlunda.  *kramar*

Tuva-Lena
0

Det är så sorgligt och samtidigt har du gjort så fint på graven, och jag tycker mig se flera Orber på bilderna. Din son är definitivt med dig där!

Kram Kath!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

kath
0

#5 Oh du goa människa! Det stämmer så väl in i det du säger, inte bara jag som säger det om honom utan alla som kommit i hans väg, verkligen! Tack (vet inte varför men plötsligt så blev det jag skriver understruket! Jag har INTE gjort nåt, tryckt på nån knapp eller så…ja ni ser ju själva här..?)

#6 Jag tänkte först att jag skulle tala om att det var kort där imellan som inte var några Orber på, för jag kände att detta skulle ifrågasättas så därför skrev jag inget om det, jag skall lägga ut dom kortet här så får ni se. Shit vad jobbigt det blev med detta understrukna.. Help me! :)

kath
0

Tack #7 och #8 !

Helleh
0

Klicka på U en gång till så försvinner det nästa gång det händer igen :) Finns bredvid F K U i skrivrutan uppe till vänster :)

kath
0

Lägger nu ut dom bilder som det inte blev nåt på, och dom är alla tagna efter varandra

Helleh
0

Jag börjar tro att det är Orber när jag kollar igen på korten, för jag såg en mer än den som var nästan på samma ställe på korten nyss. Men jag vill gärna tro att det mesta är Orber, jag har inte photoshop eller så, så jag kan inte förstora för att kolla :)

kath
0

En till

PS #11 Jag gjorde som du sa men det hjälpte inte som du ser :)

Elisabeth-J
0

#14 En son som vill busa med dig nu igen Flört

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Helleh
0

meee  *S* Måste vara nån som busar  *S*

kath
0

#15 hahaha ja det var faktiskt det första jag tänkte på :) Oh titta, nu är det borta..:)

#16 Japp, jag tror det *S*

kath
0

Är det nån av er som lagt märke till "dimman" längst ner på ett par av korten, vad tror ni att det är?

galdra
0

#18 ja faktiskt så såg jag den innan du skrev det.Intressant-men jag vet inte vad det är.Jättefin grav.jag ska fota uppe hos min son Kims grav också för att se om det finns nåt där….Idé fick jag nu….

kath
0

#19 Hej Galdra o tack :) Ja gör det, man vet ju aldrig, jag hade aldrig väntat mig nåt sånt här, har ju sett så många andras intressanta kort så det ilade till lite i magen när jag la ut dessa på datan och såg detta. Då när jag och min dotter var där nere så bad jag Patrik att vara med oss då..:)

Jag har några kort innifrån kyrkan som är "jätteintressanta" Dom tog CarinaS när hon var här nere o hälsade på. Vi blev väldigt överrumplade och glada!

Kram

Tuva-Lena
0

#18 ja, jag lade märke till den på ett av korten där inga Orber syns - fast tittar jag noga så ser jag nog det med. Undrar vad dimman är..? Fundersam Nåt litet busstreck det med..? :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

galdra
0

#20Neej jag förstår att man inte förväntar sig det.När man är vid graven är det så många andra känslor att brottas med.Men han busar ju runt din Patrik.Var det inte han som hjälpte till att välja sten också?Hihi

Vad spännande med korten innifrån kyrkan.Jag har kollat begravningskorten med lupp.Hittar inte den minsta orb en gång.Drutten rekommenderade det-för hon har massor med Orber på sina kort.

Kram/Galdra

Carina.S
0

KATIE  MIN VÄN!!!! Vad glad jag blir att du  äntligen lade ut desa härliga kort!!! Såg detta först nu. Visst måste vi ju berätta om våra underliga upplevelser i sommras!!! KRAAAM Carina Flört

kath
0

#18 ja det undrar jag med, jag har ju hört talas om nåt som heter "ektoplasma" eller "ekmo"..(felstavat?) Man kan tro att det regnat den dagen och därav "dimman" men det var snustorrt den dagen..intressant är det iaf Flört

#22 Ja det har du rätt i, många andra känslor då man är där nere.. Gör som jag gjorde, be din son att visa sig "på nåt sätt" när du är där nere o tar kort :) Vet vad du menar med luppen:) Efter att ha sett alla andras kort så har jag gått igenom en HEL DEL kort här hemma kan man ju lugnt säga:) men icke.. inte förräns nu

Kram på dig

galdra
0

#24 Precis,varför har inte jag på mina kort?När alla andra har!Jättespännande att det äntligen blivit nåt på korten.Kan det vara så-att det tar lite tid för dom avlidna att acklimatisera sig.Dom kanske helt enkelt måste lära sig hur man gör!En lustig tanke!

kramar kath.

kath
0

#20 Jodå det var det, han gav tummen upp så det "plingade" om det :) Han visade mig även vägen dit när jag inte hittade :)

"23 Hej där din "knickedick" Skrattande har du vaknat nu..:) du som brukar vara uppe med tuppen  Cool Jadu, äntligen la jag ut dom, har inte riktigt vågat innan, you now..men du, det var inget farligt, hihi.. knäpp jag är, hälften vore ju nog :)

Ja visst skall vi berätta om våra upplevelser, det hände ju så mkt så jag har inte riktigt smält det än, får göra en sammanfattning, kanske skriva det i min dagbok kanske, du får hjälpa mig.

Kram/Katie

molly57
0

Vilka härliga bilder.Din son finns ju där för dig.ger dig tröst.Och tänk att få med dom på bild/foto.Blev rörd till tårar..

Kram//molly

kath
0

#24 *Skrattar* ja precis som en liten barnunge: "Varför kan inte jag få när dom andra får" :)

Jag vet inte hur det är med det där, kanske är det så att när man själv är mottaglig för det så..:?   Ibland har man ju inte varit speciellt "öppen" pga situationen, så jag tror att man fått många Tecken som man kanske inte uppmärksammat alltid, men dom är "envisa" dom ger sig inte, som tur är!

Sen har jag ju hört här på ÖN att det tar väldigt mycket energi för att "visa sig" så..

Kram Kram

kath
0

#27 Tack molly! Ja det är verkligen trösterikt att känna, att han är med mig, jag skulle nog kunna skriva en liten bok om alla upplevelser med honom :)

Kramar

Carina.S
0

Katie, självklart så kan vi försöka fixa ihop våran gemensamma berättelse ifrån i somras i din dagbok här på forumet, för detta är ju verkligen DIN story tycker jag förstås….Jag hängde bara med på ett bananskal jag  Cool  hi-hi….Men mycket var det ju som hände i somras ju….Har inte fattat allt riktigt själv än…Förvånad

Ja du, jag tog faktiskt sovmorgon idag!!! Tro det eller ej, men faktiskt så blev det så….Kram

galdra
0

Ja vad spännande kan ni inte dela med er till oss,snälla/kramis

kath
0

#31 Ja jättegärna Galdra, vill gärna dela med mig om det. När Carina kom hit i Juli så bad jag Patrik om mååånga Tecken och DET fick vi..:) Kan väl lugnt säga att vi var ganska omtumlade efter den veckan, vi fick så vi teg:) Måste bara få lite hjälp av Carina att sammanfatta det lite, kram kram

galdra
0

Härligt-väntar med spänning.Glad

Carina.S
0

Ja, jag instämmer helt och fullt med Katie här kan jag säga…Omtumlad blev jag med, och har varit det ett bra tag efteråt sen med när jag kom hem. Det har verkligen tagit tid att smälta in. Särskilt torsdagen hos dig Katie, då precis ALLT hände..minns du? Men nu ska jag inte säga för mycket här. Vi tar det i din dagbok istället. Ska bli kul att få bli delaktig i att få berätta om våra upplevelser….Flört

Sofiae
0

kath, som jag förstår är bilderna tagna i motljus, eller sidoljus, då kan dess fenomen uppstå, nämligen ljusreflexer i linsen. Det kan förstås vara något annat också på dina bilder, särskilt dimman nere till vänster. Jag tror säkert att din son var med er.

Skickar med några bilder jag tagit under liknande förhållande.

Sofiae
0

en till

kath
0

#35 Kan det ju vara, jag kan inget om sånt här :) känslan var lite häftig iaf :)

kath
0

Jag skall sätta ut andra bilder på några valpar som CarinaS o jag tog, bara på ett av flera kort vi tog så kom det upp en "orb"

Vore roligt att höra om vad du tycker om den :) och ni andra förstås!

kath
0

Nästa

Sofiae
0

# 38 Nog är det en orb alltid. Jag ser ett litet ansikte, kan vara en hund och ett större, har ringat in dem.

kath
0

Ja! det ser jag nu, vad kul.:) Glömde säga att på det sista kortet så är det ingen orb, ville bara jämföra.

Orb eller inte (vilket är kul att få med) visst är dom söta valparna!

Carina.S
0

#35 Motljus eller inte, Du har ju en massa Orber med på dina bilder också där det är motljus…

Det som är facinerande med Katies kort, är ju att hon tagit flera kort på exakt samma ställe, och flera av dem har inte motljus, trots att hon står på exakt samma ställe!! Det är det som är så märkligt tycker jag. Precis som hundkorten Katie också satt in. Det var bara på ETT av alla hundkort som det blev med en stor fin orb!! Märkligt…Men men, var och en får bli salig på sin tro. Jag vet i af vad jag och Katie upplevde hela denna vecka hos henne i somras, och vi är ju 2 st med exakt samma upplevelser…Och som Katie säger, så är det känslan som räknas….Glad

Sofiae
0

#42 Jag håller med om att det är känslan som räknas och korten är helt underbara.  Jag känner också starkt för dem. Men jag kan inte som flera andra här läsa av bilder, lita mer på dem.

Jag är inte ute för att kritisera, utan ville bara delge mina erfarenheter av fotografering. "Bollarna" på mina bilder tror  jag inte är Orber, utan reflex i linsen.

Jättegulliga valpar och det är definitivt en orb på den första. Ingen annan som kan se ansiktena i den. Men nu är ju alla fullt upptagna med ögon.

Carina.S
0

# 43 Ingen fara. Jag tog det inte som kritik fast det kanske lät så….Kram Carina Glad

kath
0

#42 Tack vännen för att du vill mig väl Kyss

#43 Jag uppskattar din ärlighet, jag VILL att alla skall säga vad dom tycker, så länge det är en trevlig ton och det var det ju, jag tog inte det som kritik. Lägger jag ut bilder så får jag ta alla kommentarer också, och det gör jag. Var lite "rädd" för att lägga ut bilderna för att andra kanske inte skulle "våga" säga vad dom tyckte eftersom det är min sons gravsten, lite känsligt kanske.. Nej jag uppskattar raka rör och ärlighet så kör på! Skrattande

Stora kramar till er!/Katie

delfin1234 Aisha
0

ååååh gud vilka söta hundar eller är det valpar iallafal kath jag är ledsen för din son :'( han var ju bara 24 år…. hoppas han och du har det bra