Spökhistoria-röd amazon
Hej!
Tänkte jag skulle berätta en SANN spökhistoria…:-)
Jag leder kurser här i lilla Sjömarken som ligger strax utanför Borås (knallemetropolen). Det var kurskväll och vi hade samlats som vanligt allihopa för att dom skulle öva att länka till andevärlden. Det kom igenom en ande som sa att han var morfar till en av tjejerna. Denne morfar visade sin bil men hon som tog in honom såg inte bilmodellen. Anden tyckte nog att det var viktigt för helt plötsligt hörde jag sången "en amazon" i ´huvudet. Då sa jag att han hade just en amazon för det var ett viktigt bevis som behövde komma fram. Oh, ja sa kvinnan, min morfar älskade sina amazoner.
Kvällen började närma sig slutet och jag städade undan i lokalen och bad en kille som går kursen att vänta på mig. Jag brukar aldrig be någon att vänta på mig men ikväll gjorde jag det. När vi gick ut och stod och småpratade lite så ser vi plötsligt en RÖD AMAZON dundra förbi på den lilla vägen utanför med en farbror i. Amazonen var alldeles glänsande och helt perfekt, den såg alldeles ny ut! Jag och killen bara tittade på varandra och gapade…Det finns inte på världskartan att just en AMAZON skulle dundra förbi kl. 21.20 i lilla Sjömarken med en gubbe i. Vi såg båda att den blinkade och försvann vid kröken därborta. Normalt skulle man ju se den på den lite större vägen men det gjorde vi inte. Jag rös gång på gång eftersom jag förstod att detta var ett bevis om något. När jag kom hem hörde jag mina guider tala om för mig att mannen vi sett inte levde här utan hörde hemma i andevärlden. Jag förstod det eftersom jag hela kvällen rös av detta bevis som jag/vi fått.
Dagen därpå ringde jag till kvinnan vars morfar haden en amazon. Jag berättade allt och hon skulle kolla upp det här med röd amazon eftersom hon inte visste vad han haft för olika färger. Sagt och gjort, kvinnan kollade upp med sin mamma…Håll i er, hennes morfars första bil var en RÖD AMAZON! Jag beskrev även mannen till utseendet som vi sett i bilen att han hade yvigt och tjockt grått hår och det stämde väl överens hur hennes morfar sett ut.
Att se andevärlden på detta vis är något jag sent kommer att glömma! Kanske behövde jag få ett starkt bevis, vad vet jag? Isåfall fick jag det med råge…
WOW!! Den var bra 

Vilken stark upplevelse!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vilken bekräftelse!!!
Ja, jag förstår att du rös, för jag ryser bara jag läser din fantastiska berätettelse!!!!

Otroligt härligt.

Wow! Är allt jag kan säga
Fantastiskt häftig upplevelse!! :-D

Otroligt häftigt!!!
NÄR JAG SKULLE BÖRJA LÄSA DET HÄR TÄNKTE JAG PÅ EN RÖD AMAZON SOM JAG ÄGT ,SAMTIDIGT ROPAR MIN GRABB ÅÅ AMAZONER ÄR SÅ HÄFTIGA.HAN SÅG PÅ CLASSIC RALLY,PÅ TV.
#9 Vilket sammanträffande! Amazoner överallt dessa bilar som inte är så vanliga nuförtiden! 

Då har vi en blivande spökbil i uthuset…En fullt körduglig röd Amazon Sport,som sambon renoverar.
Häftigt! Och en häftig tanke, att man kan få fräsa runt i en röd amazon efter döden:=)
#11 Hihi, där ser man…Amazon har fått namnet spökbil numera ;-)
#12 Javisst är det coolt
. Jag hade nog valt en röd porsche istället….har alltid gillat den bilen. Fast en amazon är ganska cult.
Vad mysigt. Det måste verkligen varit en upplevelse……………
wow vilken historia den borde du göra en bok av
XD 8)