Katterna stirrar!
Katterna sitter och stirrar på något som rör sej fram och tillbaka,och jag ser absolut ingenting. Lite skrämmande.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

De gör mina katter med, och ibland blir dem vettskrämda. Jätte skrämmande när dem sover i MIN säng och plötsligt blir vettskrämda.. Vi hade 2 schäfrar innan och dem var vettskrämda för att komma in på mitt rum, så.. :S

Det är ju så att våra djur är i mångt och mycket känsligare o mer lyhörda än oss. Detta gäller nog även andevärlden. Alla mina djur har någon gång visat att de sett nåt som jag missat!

Det verkar ju lite konstigt. :/ Det har kanske med att ni har besökare?:D
Det kan vara så lätt att det är möss i vägarna..Min ena hund kan ställa sig o vrål skälla mot väggen, o det är möss..
Lena.P är jag i verkliga livet.

4# Ja, men man ser ju inte möss som finns i väggen. Då hade de ju istället varit uppmärksamma efter ljud.
Djur är ju mottagliga, så man vet ju aldrig.
Läskigaste men oxå häftigaste jag varit med om, var när vi i vår enfald gjort Anden i glaset en gång. HAde en kompis med som hade sin systers dobermanhane med. Han stirrade & följde nåt med blicken, morrade ut mot balkongen osv, vilket var olikt honom.
Senare ,när vi lagt av, satte vi oss på sängen med ett mellanrum mellan oss så hunden skulle få plats, men han vägrade hoppa upp,sin lydnad till trots. Min kompis sa åt honom flera ggr & visade att han skulle hoppa upp,men hunden tittade bara & vände bort huvudet. till slut sa jag att om nån annna satt där,så kunde de vara så vänlig att flytta sig så hunden fick hoppa upp, vilket hunden oxå gjorde… Sen slickade hunden i luften några ggr, vilket gjorde det hela lite läskigt.. Han fick nog en klapp & tackade nog den osynliga för platsen ;)
Jovisst, jag har möss iväggarna oxå och dom hörs ju väldigt väl. Nu satt dom och stirrade mot soffan
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

6# Vad Häftigt!

Min katt tittar också framför sig ibland som om han skulle se nått eller rör huvudet, men vi ser inget.
Ibland då jag sitter här vid datorn och kollar inne här, så sitter katten på databordet och då kan han titta så konstigt runt mig, precis som om han ser någon bredvid eller bakom mig. Och jag känner ibland som stickningar på huvudet då jag sitter här. Vad kan det vara, någon energi tro??
vad läskigt! men tyvär vet jag inget om andar….